October 18, 2010

Basikal Pink Barbie Untuk Alisya

Papa, Papa, Alisya Nak Basikal Yang ni.
Please,Please Papa...
SayangKan Anak Turut-turutkan
Ewah, Bukan Main Suka Lagi Alisya dapat Basikal Baru Warna Pink
Jomla Balik Papa, Tak Sabar Nak Naik Basikal

Gembira, dan Inilah feedback dari Isteriku seperti di Facebooknya :
Semalam, sekali lagi PAPA share rezeki dari BLOGnya untuk ALISYA kat TOY'S R US Midvalley Megamall........Basikal PINK BARBIE, RM200 menjadi pilihan MAMA.....Dipersetujui oleh papa dan paling penting disukai oleh Alisya......Thanks Papa!!!......Luv U.......

Alhamdulillah, rezeki berblogging semakin menggembirakan kami sekeluarga walaupun pernah satu ketika rasanya macam mahu saja berhenti berblogging. Terimakasih buat Nuffnang kerana menceriakan hari saya sekeluarga dengan rezeki berblogging yang semakin positif.

P/s : Kalau tidak dipecahkan ruyung, manakan dapat sagunya kan? Ku sudah temui Lubuk emasku dengan berblogging, anda pun tentu boleh juga.

P/s/s :Cantik tak basikal Pink Alisya?

21 comments:

  1. teringat masa dulu² aku dpt duit dari blogging.selalu belanja tuk anak bini.skang tak lagi sebab duit blogging terus masuk tabung diorang.

    ReplyDelete
  2. apa yang penting dapat membahagiakan org tersayang

    ReplyDelete
  3. wahh lepas ni alisya boleh la saing ngan mama ngan papa ya..err mama ngan papa ada basikal tak? hehehe

    ReplyDelete
  4. Alahai chantik beskal pink alisya!

    Kemain barbie lagi!

    ReplyDelete
  5. cantek beskal dia..

    ha, saya pon selama hampir 5 tahun berblog, baru skang nak serius berblogging... adoyai... rugi2...

    ReplyDelete
  6. Bila dah anak dan isteri suka... hati pun senang hati kan...

    ReplyDelete
  7. yeay...bestnyer alisya dpt beskal.bawu...

    ReplyDelete
  8. @Mr PenyuBiru:betultu..bagus juga..hik3,bro income dah masyuk..saya ni masih baru lagi..hik3..

    ReplyDelete
  9. @ Sharinginfoz :setuju bro..siapalah kita tanpa orang tersayang di sisi

    ReplyDelete
  10. Cantik2..anak2 saya blom sempat saya belikan basikal tuk derang..sian derang..huhu.. :(

    ReplyDelete
  11. @ Kancilbiru ;bleh2,papa n mama takde basikal,motor ngan kete ajer..hik3..

    ReplyDelete
  12. @makdara TERdiva:jom angkat satu...

    ReplyDelete
  13. Wakkkkkkkk
    Ni naik basikal ke naik troli nih? Hiks~

    ReplyDelete
  14. @Dilakochan :hik3,itula pilihan mamanya

    ReplyDelete
  15. @INTANKUTERPILIH ;thanks..takpe2..better late than never kan?

    ReplyDelete
  16. @Kaseh NazLieza :best2..bukan main suka lagi dia main...

    ReplyDelete
  17. santek2..
    pinky sesuai tu alisya =)

    ReplyDelete
  18. wah canteknye basikal barbie alisya, nanti blh main dgn abang haziq ngan abang aiman :)


    www.yanmieonline.com

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails