November 28, 2010

viva di Cameron Highlands

abang,sebelum balik kita singgah di cameron highlands dulu nak?tak jadi nak pi pulAu pangkor arini,ok juga singga di CH.ble petik strawberi dan pekena teh secawan dua di bharat,ch..hik3,sayangkan isteri turut2kan.ble beli pisang sekali di ch kan?hik3..

11 comments:

  1. woah cuti-cuti malaysia ke?? syoknya!!!

    ReplyDelete
  2. Ada strawberry ke bro nak di petik... pisang adalah..hehehe..

    ReplyDelete
  3. ade plan jugak nak pegicameron highland bulan 12 ni..hehe... jgn lupe uplod gmbr kt cH ye..

    ReplyDelete
  4. tokey susu dtg ni..mana ibu2 mengandung? sapa yg call aku suruh dtg td nih? Isk ;D

    ReplyDelete
  5. teh black berry aa.. cubalah!! :)

    ReplyDelete
  6. #Fitrihadi:yieza,memang syiok..

    #Tn.Punya:dua2 ada..buah tomato pun ada untuk dipetik di Cameron Highlands..

    #Aini :InsyaAllah,akan diuploadkan nanti..

    #suffer8zine:memang best..

    ReplyDelete
  7. #suhaisweet:tokey susu?hik3,wifey saya blom pregnant lagi

    #Watie Rose :tak jumpa pun bunga ros...strawberi banyak le..

    #Sharinginfoz :seronok..tenangkan fikirian..

    #KiD:dush,tak sempat cuba..wife sempat try teh strawberi...

    ReplyDelete
  8. Aduh....'pisang' tu membawa makna tersendiri.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Hidupkan Untuk Memberi