December 21, 2010

Download Movie Klip N.Ariel Yang Terkini?


Inilah mesej yang saya terima dari seseorang yang tidak dikenali  " Sila Balas YES dan dapat movie Clip FLV File N.Ariel yang terkini (2:17 min). Umur 18 tahun ke atas saja."

Adakah N.Ariel ini adalah orang yang sama dengan Ariel Peterpan yang begitu menghangatkan media massa dengan klip video buatan sendiri nya bersama Cut Tari dan Luna Maya? Ada sambungan pula? Je Jai boleh confirmkan?

Macam-macam scam utk buat duit skangni kan? Dulu terbaca berita ,ada yang dpt puluhan ribu sebulan dengan hanya jaja 3gp video untuk dihantar/download.

P/s : Dari korang download Movie itu, buat pengguna Phone Nokia, better Download Ovi App Eyriqazz.Com di sini. Lebih mudah nak tgk update blog eyriqazz.Com .

10 comments:

  1. bikin kontroversi saja lah en eyriqazz nih! =)

    ReplyDelete
  2. adoilah..macam2..
    abaikan je la.
    saya dapat mesej camni terus remove.semak inbox je.

    ReplyDelete
  3. #Kasim Ahmad :hik3,tak kuasa eden...

    #Carl Samsudin:hik3...kontroversi pun cool juga..

    #phreak-id :mesti2..siapa tak teruja dengannya kan?

    #noorafzan:hik3,betul gak tu

    ReplyDelete
  4. Cehh..Usah dicoba dehh..ngak berbaloi..N.Ariel dipenjara ngak bikin video..itu video sama ada Hamzah Ian punya koleksi atau pun koleksi peribadi matjoe yang punya..hahahaha..

    ReplyDelete
  5. #amirulez:hik3

    #JAI :wah,bro ada?

    #honeyvsbee:macam2

    ReplyDelete
  6. jangan tertipu... kita tak tahu, kalaulah kita balas YES, tapi sebenarnya kita menjerat credit kita, menanggung laa asyik2 kena potong jer duit dalam phone tu... ngeriiii!
    Inviting You To Join Give Away PILIH THEME BLOG

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails