December 9, 2010

My Blogging Partner

Memperkenalkan, My New Blogging Partner :

Alisya, the Lovely Princess

Bila Alisya makin membesar ni, makin kurang masa saya untuk berblogging, ditambah pula dengan cuti sekolah ni, susah betul dia mahu tidur, kalau tak pukul 12 malam, kol 1 camtu baru nak tidur..Aduhai, takperla, rezeki dari blogging pun untuk family dan anak-anak juga kan?

P/s : Cepat betul kan budak-budak zaman skang ni belajar kan? barujer Umur setahun tapi dah pandai main keyboard, mouse, iPhone 4 yang dikasi pinjam sementara dan remote tv...

*** Apa nama yang sesuai untuk adik Alisya kalau lelaki ya?

13 comments:

  1. lepas ni wat kontest teka nama adik lelaki alisya....mesti meletoppp..

    ReplyDelete
  2. woohaaa..ade rezeki baru nampak bro GTO...

    hehhe..tahniah tahniah.;0

    ReplyDelete
  3. wa..alisya dh semakin besar ye, hehe..

    tkpe2 tak sentap pun..sekadar menjemput, tak memaksa utk join :)

    http://zakwan-afif-najmi.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. alisya nak dpt adik ek? tahniah bro..heheheh..

    ReplyDelete
  5. salam singgah...aiman pun sedap gak...hehehe

    ReplyDelete
  6. waahhh.. pandai si kecik

    errrmmm

    aliff azriq untuk kedua
    alisya mesti suka namanya
    aduhai papa dan juga mama
    mesti ceria satu keluarga

    yeeeehaaaaa!!!!

    ReplyDelete
  7. yuhu.....
    hint apakah ini?
    pepun, tahniah!

    eh, tapi betul ke?

    ReplyDelete
  8. yeah....azwa berbadan dua ye..ye...hahaha

    Sumijelly.com

    ReplyDelete
  9. lol..if Alisya dpt adik lelaki then i nominate the nama to...

    Amin bin Iman. LOL (just terbalik the A and the I)

    ReplyDelete
  10. selamat membesar alisya.
    comel betul dia.
    macam muka bro :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails