January 13, 2011

Wanita,Cinta dan Seks

Wanita, Cinta dan Seks
Rahsia Seks Hebat Untuk Suami Isteri

Wanita, satu makhluk Tuhan yang begitu unik dan sukar dimengertikan. No Woman No Cry? Betulke? Bagi "lelaki straight" No woman u cryla..Tipulah seseorang lelaki normal tidak perlukan cinta Seorang wanita. Siapa tak setuju, sila angkat tangan?

Wanita dan Cinta

Wanita dan Cinta tidak dapat dipisahkan. Maksud saya cinta kepada Si Lelaki, kekasih Hati, dan juga Suami. Wanita Melayu, Jinak-Jinak Merpati. Bak kata seorang rakan blogger, Gadis Melayu, Malu tapi Mahu. Most wanita apabila sudah jatuh cinta, mereka akan begitu menyayangi pasangannya dan sanggup buat apa saja demi sang Kekasih. "Woman give Sex for Love, Men Give Love For Sex" . Jiwa wanita yang lembut dan kadang-kala terlalu mudah percaya dengan janji manis lelaki dan Tebu yang ditanam ditepi bibir diterima sepenuh hati. Cinta membutakan mata.


Wanita dan Seks

Entry ini khas buat wanita yang belum kahwin/bercouple or bakal bercouple. Wanita apabila dikaburi dengan Cinta dan janji manis lelaki, akan lebih mudah untuk tertewas dan menurut kata. Buktikan kata Cinta, "Sleep with Me" kata Sang lelaki.Mula-mula pegang tangan, lepas itu ringan-ringan then dua-dua terbang di awangan. Mahu membuktikan dan terlalu percayakan pasangan, akhirnya "Tergadai Body dan Maruah Diri" .

 Akhirnya munculla pelbagai aksi terlampau yang dirakam dan disebarkan di Internet.Siapa yang malu? Fikirkanla sendiri. Lebih teruk, hubungan terlarang , Wanita mengandung dan bayi yang tidak berdosa dibuang. Ramai pasangan berkahwin mahukan anak tapi mereka senang-senang pula buang anak.

I share this dari pengalaman sendiri ,rakan-rakan dan juga pembacaan. Pesanan saya buat wanita di luar sana, tak salah bercinta tapi berwaspadalah dengan pasangan anda. Sang Lelaki memang pandai bermain kata-kata dan menjadi pelakon terhebat. Most Men mahukan Si Dara untuk dijadikan calon Isteri walaupun diri sendiri tidak sedarkan diri sudah tidak teruna. Habis Madu,Sepah Dibuang. Habis Sepah, Bolehla layan Cerita Senario pula. Just kidding...

Tepuk dada, tanya selera. Wanita, Cinta dan Seks saling berkaitan. Beringat sebelum kena, sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tiada gunanya. 

Boleh pandang-pandang
Jangan pegang-pegang
Duduk renggang-renggang
Bertambah sayang 

P/s : Apa pula kata anda? Kalau Wanita Sudah Betul-Betul Jatuh Cinta, adakah begitu mudah untuk menurut kata Si Buah Hati?

18 comments:

  1. Kenapa la ada lelaki yang suka ambil kesempatan pada wanita...bila dh hanis madu sepah dibuang..

    dah tu bila nak cari isteri tau plak nak yang dara dan suci..

    ReplyDelete
  2. kerna cinta manusia jadi buta, kalau begitu usah .

    ReplyDelete
  3. bukan semua lelaki seperti itu..

    namun, cinta WANITA MELAYU memang sukar direbut..

    ReplyDelete
  4. entry yang bagos..i loike.pengajaran untuk sume orang tmbh2 pompuan..

    ReplyDelete
  5. wanita dan sex ke or lelaki yang di rasuk setan menagih sex

    ReplyDelete
  6. yer laaa hampir keseluruhan wanita jadi macam tue....tapi tak tahulah kalau jadi macam nie nak salahkan sapa? lelaki @ perempuan?

    ReplyDelete
  7. Sebab tu islam mengharapkan lelaki duduk berdua2an sebab ditengah2 ada mahluk bernama syaitan tengah mengoda.. dia kata pegang sikit je.. bila dah pengang.. dia kata tak kan sikit je.. peganglah lagi.. dah akhirnya hanyut dengan syurga dunia..

    Betul kata eyriqazz tu.. buat pasangan wanita yg sedang hangat bercinta.. kalau pasangan anda cuba menyentuh diri anda itu bukan seorang lelaki yang baik..

    Renung-renugkanlah ye..

    ReplyDelete
  8. sbenarnya pasangan itu sendiri yg kena bijak dlm pengawalan nafsu, kalu mereka sayang antara satu sama lain, mereka tak kan rosakkan hubungan suci tu utk keseronokkan yg bersifat sementara semata - mata..masalahnya sekarang nafsu yang lebih bila bercinta,belum apa2 dh bagi pegang n seterusnya..

    ReplyDelete
  9. cinta boleh buat wanita or even lelaki jd buta--it happens in my family--somebody yg me syg sanggup berkongsi (bermadu) konon sbb cinta kan lelaki tu, yg sebenarnya sgtlah hampeh :( she's blind sbb tak nampak keburukan lelaki tu, yg sgt2 obvious di mata org luar, termasuk me..

    ReplyDelete
  10. pandang2 pun tak boleh..mata wanita kan ada panahan syaitonnnn :p

    ReplyDelete
  11. lelaki ni suka bermulut manis, jadi kenalah berhati2.
    seeloknya tgk peribadi dia, kalau agak2 tak leh harap.. let him go.
    tak rugi ape2 pun

    ReplyDelete
  12. cinta perlu dimatlamatkan untuk perkahwinan..

    ReplyDelete
  13. selalunya org lebihkan didik anak perempuan spy tahu jaga diri spy bila dh besar x conteng arang kat muka ibu bapa tapi anak lelaki juga diberi perhatian spy tahu menghormati maruah wanita..spy bila dh besar x merosakkan anak dara org..

    ReplyDelete
  14. perempuan ni yang kita tahu
    dia kuat nafsu..jadi laki2 jagalah..hehe

    ReplyDelete
  15. tetapkan pendirian dan jaga maruah diri. jangan sampai tergadai. sekali "rosak" tak kan ada gantinya lagi :)

    ReplyDelete
  16. kadang-kadang,seikhlas mcm mane pon pasangan terhadap psgn mereka,kalau dah bernafsu membuak-buak,yg suci akan terkubur juga. yg penting kite kena saling mengingati.jgn sampai timbul penyesalan yg xsudah.

    semoga kite dijauhkan dr unsur-unsur maksiat.

    ReplyDelete
  17. macam tentang wanita yea.. yang lelaki ada juga tak?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails