March 2, 2011

Pili Bomba Tenggelam Jalan Gombak

Gambar Pili Bomba Tenggelam di Jalan Gombak ini diambil pada 23/2/2011 lebih kurang pukul 6 petang. Umm, pelik dan Konfius :

Camne la Bomba nak menggunakannya nanti ya? Di manakah silapnya?
Pili Bomba oh Pili Bomba
Bersebelahan Jalan yang menjadi tumpuan
Kalau ada kebakaran, agak-agak camne Bomba Nak buka Pili Bomba ni ya?Pecahkan ia?

Entry ini ditulis untuk Cabaran Foto Pili Bomba Ondscene . Umm, rasanya pihak bomba perlu wujudkan satu borang aduan online di laman webnya so senang orang nak report kes-kes camni, kan? Ehh, Bomba ada laman web tak?

6 comments:

  1. slmt pagi GTO,
    TQ sebab dah tegur saya utk segmen tegur-menegur tue. saya dah buat entry di blog saya untuk teguran itu.
    http://kokoadik.blogspot.com/2011/03/saya-ditegur-oleh-great-teacher-onizuka.html

    saya dah update dgn drastik beberapa perkara yang GTO tegur tue. cuma perlukan sikit masa lagi untuk buang bebrapa widget lagi. kalau free jenguk dan tegur lagi ye..TQ

    ReplyDelete
  2. cemana boleh jadi macam tu erk...??

    ReplyDelete
  3. gila ah.. kalau macam ni baik korang simen terus ni.. hehehe

    ReplyDelete
  4. kiranyer nie n3 bermotif lah jugak neh yer...hahaha

    okeh Gud Luck..menang kalu jangan luper diri.eh..opssss terlebih sudahh..*larikss*

    ReplyDelete
  5. #kokoadik :thanks for the entry..

    #Jiji-Fify :mungkin juga..

    #sw33tdarling :hik3,Malaysia boleh

    #Myvitrd :good idea tu bro..

    #shi3la ;hik3..kejarrrr....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails