April 19, 2011

My Top 20 Events with Nuffnang in 2010 | Part 1

Nuffnang Event memang mengujakan. Walaupun tahun ini bagaikan sepi dengan event , kehangatan event bersama Nuffnang tetap dirasai. Inilah My My Top 20 Events with Nuffnang in 2010.


Memang syok tgk Featured Bloggers Season 1 dan 2 ni berentap dan main futsal one on one. Who said bloggers can't play sport? Time ni saya sokong BeautifulNara, namun dikalahkan oleh Kyspeaks di SemiFinal . Event ini dimenangi oleh KySpeaks. Memang kelakar tgk aksi mereka especially bila time kena Ole. 



Time ni saya datang memberikan sokongan kepada Redmummy dan hasilnya, She Won!!. Hik3, tuh usaha kak red sendiri. Time tu memang dah teruja dengan Astro B.yond PVR namun masih belum mampu nak rembat. Bila dah diberi kesempatan review Astro B.yond PVR tahun ini, yup,memang besttt bersama Astro B.yond PVR ni. 


Memang teruja bila berkesempatan berjumpa dengan "Top Bloggers" di Malaysia. Tak lupa juga pengacara serba boleh Jojo Struys yang maintain hot. Lebih teruja dapat berjumpa rakan-rakan bloggers dan juga bergambar dengan salah seorang top bloggers di Asia Tenggara :


Entry ini memang marvellous, macam dalam Filem pula : Peter Coffin is Loser (hint : Memang loser dan konon2 bercinta dengan gadis hot walhal watak yang dicipta sendiri/bercinta dengan diri sendiri??? What A Loseerrr...)


Event bersama GplusMy. Memang teruja tengok kereta yang cantik yang turut dihadiri Tun Dr. Mahathir. Oh alangkah bestnya :

Dapat memiliki kereta seperti Peugeot 207 ni kan?
Tak dapat kereta, dapat bergambar dengan Daphne Iking pun jadilah...

Syok especially bila boleh Bawa Wifey dan Alisya sekali. Sambil2 tu boleh shopping dan singgah makan di IKEA. Tengokla :

Siapa yang teruja lebih?

Plus ada performance dari Kumpulan Bunkface. Akhir event ada Freegift. T-Shirt dan pelbagai lagi. Penerangan pun best. Sampaikan saya sendiri terus register Untuk Pakej Unifi. Waktu tu belum ada coverage di kawasan saya.Skangni pun tengah menanti. Bila dah ada nanti, bolehla angkat Unifi kan?

Berakhir part 1. 15 more events to go.Sambungan Part 2 nanti.Memang teruja ngan event Nuffnang dan ternanti-nanti event seterusnya. This is one of the main reason I Love/Stick with Nuffnang. Bagi saya kegembiraan/kepuasan berblogging bukannya diukur dengan wang ringgit. Up and down, as long as I'm Happy, i will stick with it. Till Now, saya akan terus bersama Nuffnang coz i know along the way, Nuffnang will be Better and More Successful.

P/s : Oh, rindu event Nuffnang... Bila la agaknya next event bersama Nuffnang ya?

16 comments:

  1. terrrbaikkk!!! memang layak bergelar Maharaja Blogger!! :)

    jangan lupa komen kat Isu Gula Tambahan di dalam Susu Tepung Bayi

    ReplyDelete
  2. bestnya dapat pergi event Nuffnang.. Nak juga . hehehe :)

    Jom baca ni: In-Chan..

    ReplyDelete
  3. tak pernah lagi join aktiviti nuffnang ni.. :) kalu join pun jadi org kerdil jerk

    ReplyDelete
  4. bestnya dpt bergaul dgn ramai selebriti~~

    ReplyDelete
  5. fadah x penah lagi join aktiviti nuffnang nie...

    ReplyDelete
  6. tak berkesempatan nak join lagi..jumpa bro pun tak berkesempatan lagi..insyaAllah ada msa nanti=)

    ReplyDelete
  7. bestnya dapat join byk event..


    entri terbaru : http://ajikhahaha.blogspot.com/2011/04/handphone-nokia-menggunakan-air-coke.html

    ReplyDelete
  8. bro,
    wish someday nufffang will make an event in sarawak..

    ReplyDelete
  9. bestnya. teruja bila tengok. dan teringatkan pengalaman pertama bro sertai event nuffnang yang diceritakan. meriah dan teringin nak join. tapiiiii =.="

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails