April 20, 2011

My Top 20 Events with Nuffnang in 2010 | Part 2

Sambungan entry My Top 20 Events with Nuffnang in 2010 | Part 1 :

Number 15: Digi Pimp My Music

Hazman, tangan kat mana tu? Baguslah Digi, banyak adakan event untuk Digi Evangelist. Macam-macam aksi dan memang tergelak bila melihat bloggers menari. Siap ada "tiger show" yang telah dilatih khas oleh :

Je Jai, Klon P. Ramlee, misai kontot Senyuman Menggoda

First event yang dianjurkan khas buat Pioneer Gplusmy . Dek kerna Majlis berbuka puasa ini, daripada langsung tak pernah try Ayam Penyet, now saya penggemar makanan Ayam Penyet. Dah pelbagai Restoran Ayam Penyet saya terjahi. Memang meriah sesi berbuka puasa ini. Gendang gendut tali kecapi, Kenyang perut suka hati.


Memang best bila dapat jumpa geng-geng bloggers. Lebih mengujakan, saya terpilih untuk Review IPhone 4. Walaupun ianya tidak menjadi milik saya, pengalaman beberapa minggu dengan IPhone 4 memang menguja. Ohh, ini my next gadget wish list. Tahniah juga yang lain yang dapat review phone. Ohh, tahniah Je Jai menang Blackberry. Nanti, jangan lupa belanja kitorang makan durian bersama Gplusmy ya?


Macam tak percaya bila Hanis Zalikha turut hadir di workshop ini. Blogger popular yang tidak perlu diperkenalkan lagi sehinggakan turut muncul antara insan yang paling banyak muncul di Google Search untuk tahun 2010. Juga berpeluang tahu lebih lanjut tentang ;

Nokia Ovi Application

Kesedihan terubat tak terpilih Berbuka Puasa bersama Nuffnang. Dapat berbuka puasa bersama Digi Angels. Meriah dengan kehadiran ramai bloggers dan juga popular bloggers antaranya BeautifulNara, Ceeramoon, Viruspadu dan ramai lagi.

Berakhir Part 2. Event Nuffnang memang menguja. The more ,the merrier. Love dengan event ini merapatkan lagi hubungan sesama bloggers dan dapat menghadiri event yang mempesona.

P/s : There are something Money can't buy, i.e. Persahabatan dan event menguja bersama Nuffnang. Love it and Want more of It....

9 comments:

  1. wah, seronok kan kalau dapat join aktiviti nuffnang ni. :)

    Jom baca ni: Jom makan-makan, doa-doa..Kenduri kesyukuran.. :D

    ReplyDelete
  2. me teringin nak join..this year..mcm mana yer utk qualified or selected?

    ReplyDelete
  3. teringin nak join. bila boleh join ye =.=" teringin nak jumpa sifu-sifu blogger termasuk bro sekali.

    ReplyDelete
  4. bro, macam mana nk join event nuffnang ni ? di invite oleh pihak nuffnang ke atau macam mana ya ?

    ReplyDelete
  5. @Mama Zharfan/Miza Yusof :kebiasaannya dia akan buat entry di Nuffnang..di sana akan diberikan syarat..i.e. competition..top 50 entry terbaik entitle utk pergi event tu..sometimes just komen etc...

    ReplyDelete
  6. tahun lepas kemain meriah tahun ni entah kenapa malap ek..

    tak perlah kan..janji kita dah kenal dan selalu berhubung

    ReplyDelete
  7. ~wooww~
    beshnyer!!
    im still waiting da chance to get to Nuffnang's events...
    (^^)

    www.izzlatif.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails