June 29, 2011

Mee Hun Goreng Taknak Pedas


Lepas cabut gigi, doktor gigi pesan, tak boleh makan pedas-pedas. Masa lunch semalam, singgahila gerai makan dekat JKR :

Eyriqazz : Akak, kasi Mee Hun Goreng Satu. Xnak sayur, xnak taugeh, xnak pedas (Confident je)
Akak JKR: OK..beress...

Dalam 10 minit,sampaila Mee Hun Goreng yang diorder.

Akak JKR : Siap. Xnak pedaskan.So, akak letak kicap je laa...
Eyriqazz : (Speechless, try makan, masinnya...huk3)

Cimon : Ambik ko...Cakapla nak mee hun goreng kurang pedas, bukannya taknak pedas..kan dah merasa makan mee hun goreng masin.
Eyriqazz :Huk3, kerana santan pulut binasa, kerana tersilap ayat, dapat mee hun goreng masin...

**Mood Lapar..

P/s : Berhati-hati dalam memilih ayat ..Tersilap kata, tanggungla sendiri.

2 comments:

  1. dalam kes ni mungkin org yg msk tu yg blurr..beragak la kut ye pun kalau buat mihun tak pedas..hahaha

    ReplyDelete
  2. makan bubur ke,nasi air ke best gak.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Hidupkan Untuk Memberi