June 22, 2011

Wordless Wednesday #7 - Happy 2nd Birthday Alisya










29 comments:

  1. macam2 aksi alisya :) bila nak dpt adik ni? ehem..

    ReplyDelete
  2. yeay!

    HAPPY 2nd BIRTHDAY PRINCESS!

    Semoga Alisya membesar menjadi anak yg bijak, baik hati, bertanggungjawab dan paling penting, solehah..

    Have a great celebration bro!! :)

    ReplyDelete
  3. Happy Birthday Alisya..be a nice girl to mommy and daddy..:)

    ReplyDelete
  4. budak kecik memang suke maen bedak. haha

    ReplyDelete
  5. hepi befday alisya..
    semoga alisya cepat2 dpt adik..eh!

    ReplyDelete
  6. Happy birthday alisya.........anak anugerah terindah....

    ReplyDelete
  7. hepi beday alisya...
    dah besar dah dia ye...
    2 kek skali tu

    ReplyDelete
  8. very happy family;D mudah2an akan berkekalan hingga hjg nyawa;D

    ReplyDelete
  9. happy birthday juga dari pakcik mat..moga dipanjangkan usia, diberkati Allah hendaknya..aminn

    ReplyDelete
  10. epi besday alisya cutie :) pic pakai cekak mickey mouse tu sgt lah comellll!!!

    ReplyDelete
  11. happy 2nd birthday alyssa.. be a good girl ok..

    ReplyDelete
  12. happy besday alisya!!! moga jadi anak yg solehah utk papa dan mama

    ReplyDelete
  13. Happy birthday Alisya! Cepat aje membesar.

    www.boisanerd.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. hepi besday alisya..
    smoga cpt mmbesar ye..

    ReplyDelete
  15. happy birthday alisya!

    aunty doakan alisya akan jadi anak yg solehah n bijak...dan cepat2 jadi kakak~

    ReplyDelete
  16. perghhh.. skali WW dia punya
    banyak gambar tersurat... hue
    many happy return sweet alisya

    ReplyDelete
  17. happy birthday lil princess alisya. dah besar dah diaaa.

    ReplyDelete
  18. WW terbanyak setakat ni yg pnh ak tgk..hehehe..

    hepi besday alisya!:-)

    be a good girl..

    ReplyDelete
  19. selamat ulang tahun alisya

    semoga dirahmati Allah,jadi anak solehah :)..Amin

    ReplyDelete
  20. selamat hari jadi alisya... semoga jadi anak yang baik, solehah, dengar cakap orang tua, dimurahkan rezeki, dan sentiasa dilindungiNya... ameeen Ya Rabbal 'alameen..

    Gambar Anak Happy

    ReplyDelete
  21. Dear All,

    Thanks for all the wishes...Amin....

    ReplyDelete
  22. hapy besdey girl..moga jadi anak yg comel, baik dan tak banyak karenah..

    ReplyDelete
  23. hepi besday Alisya..besday CiKema 5 ari lagi..nnt Alisya banje CiKema ek..guna duit papa tau..hehe :)

    ReplyDelete
  24. Happy Birthday 2nd Alisya..Semoga menjadi anak yang solehah dan membanggakan ibu bapa ye...insyaallah...

    BTW, tunggu kek auntie ye :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Hidupkan Untuk Memberi