July 9, 2011

BERSIH dan Transformers

Bersih dan Transformers
Hik3, tersenyum sendirian tengok gambar ni..
Credit picture HERE


X nak komen lebih, saya atas pagar...dan saya tetap dengan pendirian ini :

Both macam sama bagi saya, kepentingan peribadi lebih diutamakan dari kepentingan rakyat. Gajah sama Gajah bergaduh, Semut Mati di tengah Jalan...

8 comments:

  1. keh3.. Kelakar plak tgk gmbar nih.. Cam real jek.. blh plak benda tuh wujud kt tgh2 tuh

    ReplyDelete
  2. btl,yg jd mangsa rakyat biasa

    ReplyDelete
  3. me too!! sume sama je..yg mana satu nk tegakkan Islam pun dh tak nmpak dah...huhu..

    ReplyDelete
  4. berdiri atas pagar tak tahan lama taw. lagi2 kalau pagar yg dawai berduri tu. lama2 jatuh la tu mana2 :)

    ReplyDelete
  5. Macamana hendak lawan BumbleBee. Rasanya kena panggil Barricade dari Decepticon

    ReplyDelete
  6. Wahahhaha lawak la gambar tu xD Tu bumblebee ke? Muahahaaa :D

    ReplyDelete
  7. bumblebee kuning bahaya nie..dia p selamt ke ngan dia sekali join bersih??hihih..

    nice picca

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails