August 11, 2011

Hadiah Raya dari Abang Ensem|Tips Mudah Lulus Pinjaman

Photobucket
Hadiah Raya dari Abang Ensem|Tips Mudah Lulus Pinjaman



Pucuk dicita, ulam mendatang. Bertitik dari entry semalam --> Blog Pilihan August 2011 , saya menerima personal e-mail dari Abang Ensem :

Assalamualaikum Bro,Aku lampirkan ebook terbaru aku untuk ko review. Kalau bagus, ko kata la bagus dan kalau ada kelemahan, ko belasah je aku. Aku takdak hal punya. Satu lagi, tips ni bukan semata-mata untuk pinjaman rumah sahaja tetapi untuk lain-lain pinjaman pun boleh diguna pakai. Website untuk ebook ini adalah http://bicarahartanah.com.

-AE-

Selepas bersahur ni, sempatlah download ebook yang diberikan Oleh Abang Ensem ni dan baca seimbas lalu. Ada 11 tips yang menarik yang dikongsikan berkenaan "Tips Mudah Lulus Pinjaman Rumah"

So, first impression, sebagai banker dan bekas Recovery Officer di salah sebuah bank di Malaysia, memang saya cukup kagum dengan tips yang diberikan. No wonder Abang Ensem dapat apply lebih dari 10 pinjaman perumahan dari bank untuk pembelian rumahnya.

** Fyi, abang ensem bukannya businessman,full time worker sama macam most of us. Bila baca kisah2 Abang Ensem, teringat buku "Rich Dad, Poor Dad" dari Robert Koyisaki. 

Full review, nanti ya Abang Ensem, tak sempat lagi nak baca abis. Untuk yang baru nak berjinak-jinak or dalam proses untuk apply loan perumahan, Ebook ni memang saya rekomenkan. Tak perlula pening-pening kepala memikirkan apa yang diperlukan untuk mempercepatkan dan mudah Lulus Pinjaman. Well,some of the tips tu memang saya dah praktikkan semasa saya membeli rumah kami yang kedua tahun lepas. Bila baca-baca balik Ebook Abang Ensem, kalau saya beli ebook ni awal-awal, takdela pening sangat kepala memikirkan pasal nak lulus pinjaman ni.

Umm, lebih lanjut pasal Ebook ni, bolehla korang terjahi SINI --> http://bit.ly/xFyxtC

P/s : Thanks Abang Ensem for the ebook ni.... Tak sabar nak khatamkan ebook ini....

2 comments:

  1. terima kasih abang hensem.. terima kasih abang macho mat tiger..

    ReplyDelete
  2. nak jugak. email me elissmie [at] gmail [dot] com :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails