August 8, 2011

Pemenang Duit Syiling Malaysia Siri Ketiga


Saya paling sukakan tagline/ayat ini :

Entry kegemaran saya di Eyriqazz.com adalah Selamat Tinggal Nuffnang kerana entry ni berjaya menghangitkan ramai orang & saya pun hampir-hampir la juga. Menci tau!  :). "


Tahniah diucapkan kepada Mama Yatie. Sila e-mailkan ke iman1237@hotmail.com Nama, alamat dan No. telefon untuk penghantaran 
hadiah. Tahniah again...


P/s : Ada 2-3 koleksi lagi duit Syiling Malaysia Siri Ketiga ni. Patutkah eyriqazz buat Small Contest/Give Away lagi hadiah ini?

P/s/s : Oh ya, kawan saya ada juga buat Contest Hadiah ini. Mahu menang? Bolehla terjahhh -----> SINI

14 comments:

  1. terima kasih tan sri iman.. nanti pos kat alamat aku yea.. hik hik hik

    ReplyDelete
  2. Salam.
    Tahniah kepada pemenang contest.
    Kena buat lagi selalu ni.

    ReplyDelete
  3. patut buat contest lagi.. aku nak duit syiling tu.. hehehe

    ReplyDelete
  4. Oh, tak perasan ada lagi kontes rupanya.

    Tahniah Mama Yatie.

    ReplyDelete
  5. tahniah!! buat la lagik! wpon me asyik terlepas je.almaklumla..kat opis ssh nak bertenet!

    ReplyDelete
  6. nak jugak!!

    saya memang suka kumpul syiling ni..hehe

    ReplyDelete
  7. sila2 buat contest lagi
    hehhehe

    ReplyDelete
  8. tahniah yg menang.
    memang hangit pun..
    terkena juge..

    ReplyDelete
  9. uikks...terkujat..tq eyriqazz! tq semua..

    ReplyDelete
  10. Tahniah tahniah pada Mama Yatie :)

    ReplyDelete
  11. tahniah Yatie... rezeki sungguh ni.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails