September 29, 2011

Hero Nora Elena 2

Yiezaa, Nora Elena 2 bakal muncul di kaca tv tak lama lagi. Dengar khabarnya, mungkin heronya mungkin bukan lagi Aaron Aziz @ Abang Long. Jom terjah Interview ekslusif bersama Heroin Nora Elena @ Siti Saleha :



Nora Elena menjeling manja Hero nora elena 2

Siapakah Dia? Umm, umm..tak surprise laa nanti

Malu la nak cakap...Kan Produser Marah I nanti

Yerlah, yerlah, I cakap...

Haa, Inilah Hero Nora Elena 2 nanti...Jangan lupa saksikan di kaca tv tau...

Dusshh.... Gurau jee...

P/s ; Entry ini ditujukan khas buat Mamat Ini...Hik3....

17 comments:

  1. aku dah agak dah.. memang nak kena mat tiger ni.. pandai dia jadikan aliysa sebagai penyelamat gosip panas... tunggu Jejai komen pulak

    ReplyDelete
  2. hampir nk menjerit td bila baca yg hero nora elena 2 bkl bertukar. fuh fuh lap peluh hahaha.

    ReplyDelete
  3. ala..suspen je tau..serius ingatkan ada hero baru..by the way betul ke ada nora elena 2?

    ReplyDelete
  4. Tiba2 aku terasa macam nak terjun tiruk dari jejambat KLCC ke bawah.. Arrgghhhh tidakkkkkk...

    ReplyDelete
  5. nie nora elena 2 versi dah ada anak hehe alisya sbg anak mereka nt... ;)

    ReplyDelete
  6. Hahaha..sebelum Nora Elena 2 keluar tgu pulak Hero Nora Elena 1 suku keluar..miahaha

    ReplyDelete
  7. amboi alisyaaaaa............ siapa yg nak bergmbr sebenarnya?? papa dia ker alisya nie?? hahaha

    http://sumijelly.com

    ReplyDelete
  8. pitam..bangun balik..pitam lagik..hehe..gurau yer eyriq =P

    ReplyDelete
  9. Nampak macam budiey yang tengah interview je tue... next time suruh alisya amik gambar ...hhehehehe

    ReplyDelete
  10. hahahaa!!... siot jerr.... tertipu aku...

    ReplyDelete
  11. kalo hero ni tak nak tengok :p hahahaha

    ReplyDelete
  12. wah tu dia
    dpt amek gambo ngan siti saleha hehee

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Hidupkan Untuk Memberi