September 27, 2011

Jalan-Jalan Cari Makan | Domino's Pizza

Weekend lepas, Isteri mengidam nak makan Pizza. Soo, singgahla di Domino's Pizza yang tak jauh dari rumah baru kami, PV13.


Pizza Aloha Chicken

Memang sedap. Tapi yang tak bestnya, takde sos cili. Dia just kasi serbuk cili. Mana Kaww makan ngan Pizza kan?



Roti Lembut...Alisya suka
Papa, Mana Pizza nya?
Suasana Santai..
Nampak menggiurkan
Yummy,yummy
Like Mother, Like daughter
Promosi,promosi..

10 comments:

  1. sy memang suker pizza tapi tak pernah lagik makan domino pizza neh. selalu layan pizza hut jerk..teringin gak nak merasa domino tapi masalahnyer domino non hado kat sini..sedeyyy...

    ReplyDelete
  2. kurang suka domino..rasa cam kering sket..hehee

    ReplyDelete
  3. mengidam la pula bila tengok gambo pizza di atas. slurppss....tapi hb i lebih suka Papa John Pizza. =)

    ReplyDelete
  4. suka yg ada spicy tuna tu.. yumm..

    ReplyDelete
  5. dominos mmg sedap.. i pun suka gak!!

    ReplyDelete
  6. kalau order by phone bila lambat dapat kupon free..berbunyi "sorry we are late" hehe

    ReplyDelete
  7. Dominos 10 kali lagi sedap dari Pizza Hut.. I like... heheeh

    ReplyDelete
  8. Salam,

    wife nampak dah berisi sikit ye hehe, maklumlah makan untuk 2 orang kan? hehe ^___^


    www.yanmieonline.com

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Hidupkan Untuk Memberi