October 11, 2011

Gelagat Alisya di Jusco

Kalau singgah di Jusco, tempat kegemaran ALisya sudah semestinya tempat games dan juga tempat menjual permainan kanak-kanak. Weekend lepas Jusco Midvalley, amboi-amboi bukan main seronok dia bermain :

Slurrpp..Sedapnya Air..

Saya perhatikan Alisya mudah berkawan dengan sesiapa saja. Alhamdulillah, mungkin kerana kami hantar di rumah pengasuh dan ramai kawan di sana. So, Alisya tidak kekok.

Nasi Lemak Ayam Satu
Nak kena tambah air ni

Semakin Alisya membesar semakin seronok melihat keletahnya. Lebih-lebih sekarang ni apabila dia semakin petah berkata-kata. Tak menang nak menjawabnya. Ada saja persoalan di fikirannya yang membuatkan si Ibu dan Bapa kadang2 kaget untuk menjawabnya. Yup,anak-anak belajar dari ibubapa dan persekitarannya kan?

9 comments:

  1. keletah anak-anak memang menghiburkan hati...

    ReplyDelete
  2. Seronok tengok kawan2 anak2 dah membesar.. aku pulak baru nak start membesarkan cahaya mata tak lama lagi.. hope semuanya berjalan dengan baik nanti

    ReplyDelete
  3. tak sabar pulak nak ada anak. hehe sebelom ini ada anak tekak sama anak mata saja. :p

    ReplyDelete
  4. budak2 la nie mmg petah bercakap...setiap saat ada saja benda dia nak bertanya..mungkin teruja dengan persekitaran baru kenal.

    ReplyDelete
  5. tang banyak tanya tu yang selalu buat me selalu pening..huhuhu

    ReplyDelete
  6. Pendedahan yg baik utk anak2 :)

    ReplyDelete
  7. Memang leka kita bila melihat keletah anak2.. Walaupun bukan anak sendiri, tapi tumpang rasa gembira. :)

    ReplyDelete
  8. yup.. memang bro.. anak aku yang nak masuk 11 bulan tu, dia tiru apa yang kita buat. sekarang anak aku boleh unlock smartphone aku.. adoooi... hahahhaa.. mummy dia ajor ler nih.. ekekekee

    ReplyDelete
  9. kalau anak2 yg hantar g umah pengasuh/ taska mmg independent sikit..anak ila pun mcm tue..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails