October 11, 2011

I'm Sorry

Entah Syaitan mana yang merasuk hati ini
Tiada kata yang mampu dikata
I'm Sorry....

Begitu mudah mengucap Maaf namun kenapa begitu susah untuk tidak mengulangi kesilapan yang sama?

21 comments:

  1. absolutely agree with the statement!

    ReplyDelete
  2. sorry laaa bro.. sorry yea... :)

    ReplyDelete
  3. entahlah bro.. maaf mu di terima... tapi ko memang mengigau kot.. masa buat entri tu.. hehehe

    ReplyDelete
  4. emmm...time heals...sukar utk memaafkan kalau kesilapan yg melukai hati ..

    ReplyDelete
  5. betul..dah mintak maaf..lepas tu buat balik..macam tak insaf2 pun ada..huhu..

    ReplyDelete
  6. yup, ini la kehidupan manusia, selalu melakukan kesalahan..

    Hot Story!! : Bahagiakah Bercinta Dengan Orang Popular?

    ReplyDelete
  7. kalau lu ada bersalah sama gua yg gua tak tau. gua maafkan. hahahahahahaha

    jejai pon maafkan jugak

    ReplyDelete
  8. ucap memang mudah tapi buat agak sukar

    ReplyDelete
  9. awatnya tentang I'm Sorry plak? sorry kat sapa daaaaa....

    ReplyDelete
  10. kan?.. nak mintak maaf senang je... tp mesti ulang jugak!..

    ReplyDelete
  11. kenapa bro?macam berat punya kes je...

    ReplyDelete
  12. Terimakasih semua for ur support...

    ReplyDelete
  13. Seperti kata P.Ramlee sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula rumah tangga.. Banyak bersabar & berdoa kalau ada masalah bro.

    ReplyDelete
  14. Memang setuju sangat. Marilah kita saling bermaafan sesama kita.

    ReplyDelete
  15. say sorry tu is the most strong word to say

    ReplyDelete
  16. kena amik masa nak memafkan kalau disakiti

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails