October 25, 2011

Meleleh Air Liur Je Jai Melihat Fasha Sandha Cun Melecun


Je Jai : Ohh, nak pilih Fasha Sandha ke Rozita Che Wan?
Fasha : Pilihla saya,pilihla saya.Gerenti Puas hati..

Eyriqazz : Umm, layan cerita "Cinta Elysa" lagi Besttt....
Suka siot lakonan Aril (Johan As’ari) 

P/s : Agak-agak siapa yang Je Jai pilih ya?Fasha Sandha ke Rozita Che Wan?Hik3.... 

10 comments:

  1. bro mimpi jelah. hehehe... itu je boleh bro.

    ReplyDelete
  2. 1st tyme sy baca entry yg ada jejai tu serius ingat jejai fasha sandha hehe

    ReplyDelete
  3. Tunggu one day gua dapat bergambo dgn pasha...hehe..hampeh..Ada Lori Ada Bas Ada Hari Gua Balas..huhu..tunggguuuu

    ReplyDelete
  4. hmm. mungkin fasaha. mungkin juga rozita che wan. hehe :p

    ReplyDelete
  5. memang tak pernah miss bile tgok drama Cinta Elysa, just tkilan sebab tak tgok dari episod pertama. sob3

    ReplyDelete
  6. bukan ko sorang bro terjebat tengok cerita Cinta Elysa tu.. aku tiap2 minggu tunggu cerita tu.. hehehe

    ReplyDelete
  7. #ahmi mohd nilam :siapa sangka kot2 jadi kenyataan?

    #fAtrinA:hik3....ni pun je jai fasha sandha juga

    #JAI :Ada lowi adaa bas,ada je jai, ada fasha laa...

    #siti kektus:dua2 dia nak..

    #D'ya Marshmello :baruje start layan cinta elysa ni..boleh tahan juga penangannya

    #myvitrd ; hak3..ko pun terkena penangannya?

    ReplyDelete
  8. Fasha Sanda memang cun...terbaeekk..hahaha

    ReplyDelete
  9. RCW pon jejai nk rembat gak ke?? adooii

    ReplyDelete
  10. hurmmm....kalau entry pasal pasha nie si jejai memang tak de modal nak balas balik....ekekekeke

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails