November 25, 2011

What Is Truth?


Depan pijak semut pun tak mati, belakang tikam2 terasa cucuk2 dalam hati...that's part n parcel of life....Manusia banyak yang bertopeng...

Jawapan A : ahhaa lempang muka sndri nampak?

Jawapan B : aku x pnah pun chat ngn korang ..komen blog korang.ym atau twitter.. fb aku yg aku guna ni laa..dn ym ni je aku ada

Jawapan C : aku knal kak red.cik lily..jai.. staf nufnang.. anis zlikha.nara.. yg lain knal  muka je laa

What is truth? The truth is....."Lu Fikirla Sendiri"


15 comments:

  1. sedih dia tak kenal aku..hahaha

    ReplyDelete
  2. tiada keikhlasan dalam berblog dan berkawan saling nak jatuhkan antara 1 sama lain tak sama macam GTBC
    yer dak... ehehheheee

    ReplyDelete
  3. Alamak.. sapakah itu yang baik didepan... memburuk2kan dibelakang..

    ko terasa ke bro aku selalu kutuk2 ko ni.. hehehe

    ReplyDelete
  4. memang ramai manusia bertopeng hantu yang me kenali spjg berblogging ni. lumrah alam, x semua suka kita dan penulisan kita.

    makan mee rebus trg lagi sedap kan bro ! hehehe

    http://www.elissmie.com/2011/11/rahsia-pandai-belajar-orang-terengganu.html

    ReplyDelete
  5. manusia bertopeng tu bnde biase dalam hidup manusia.lumrah alam, ada je yang tak kena dalam diri kita! rase diri die je perfect.peace no war :)

    JOM SINGGAH : Kepuasan Sebenar Di Tutti Frutti

    ReplyDelete
  6. kita pon orang tak kenal gak. muehehe. macam sesuatu je entri ini

    ReplyDelete
  7. saya memang dia tak kenal ye lah advertorialpun saya tak penrah dapat haha

    ReplyDelete
  8. moga kita semua tidak bersikap sebegitu
    amin

    ReplyDelete
  9. baik jd mcm aku jek bro...kat opis biase arr orang tikam dr belakang...tp kat dunia blog nie...xde sape pon yg kenal.

    hehehe (^v^)

    ReplyDelete
  10. hemm.. buat baik dibalas baik.. buat jahat jangan sekali.. renung-renungkanlah...

    ReplyDelete
  11. takkan nanti bila jumpa nak sembunyi sebalik tiang.

    ReplyDelete
  12. LU LANGSI..!!! LU MATI...!!
    (GERUN TAK?? HAHAHAAA)

    ReplyDelete
  13. err walaupun i tak berapa paham post ni tapi sesape la org tu, harap mereka hentikanlah berbuat perkara2 yg tak baik menikam2 belakang org ni..

    ReplyDelete
  14. dlm dunai blog ni saya ambil sikap saling sokong menyokong.. lagipun siapa lah saya ni... blogger picisan jer.. huwa hahaa..

    ReplyDelete
  15. neh sure konspirasi GTBC neh.... sabo jeks aku... begitupon, den suko jwpn C... stetmen org yg nk menipu kunon2 anak raja laaa... dato' laaaa..pdhal pembid'ah...kita bako, kita bako....eheheheeh

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Hidupkan Untuk Memberi