December 27, 2011

Loreal Men Expert | Penangan Aaron Aziz

Fuhh, kuat betul penangan Aaron Aziz. Buatkan eden dan Isteri teruja untuk tengok Filem Ombak Rindu dan terbaru gara-gara iklan di TV :


Loreal Men Expert : Pencuci Muka buat eyriqazz

Huwa,huwa,huwa, agak-agak guna tak ni?

Ahaks, last pencuci muka eyriqazz dari Adidas pun rasanya dekat setengah tahun juga la nak habiskan. Miahaha,dalam seminggu 2-3 kali je pakai, surela lambat abis. Tapi yang ni, berjenama loreal ni, sejak beli, boleh katakan hari-hari 2-3 kali gaks guna. Mungkin kena dengan citarasa saya dan muka pun rasa lebih selesa. Hak3, kalau tak hensem, guna apapun tetap tak hensem kan? Takpelah, at least, I Love It ,wifey dan Alisya like it. Skangni nak suruh cium papapun, lebih senang. Hik3....


P/s : Setuju dengan Matlutfi, "Bukan Semua Cantik Subjektif"

7 comments:

  1. ooo.. ini rahsianya.. patutlah sejak menjak ni wajah u so glowing!!! ahakss.. boleh suggest kat laling ni..

    ReplyDelete
  2. wan dah lama pakai loreal. pakej sekali toner ngan moisturizer

    ReplyDelete
  3. Bro agak-agak kalo loreal tu gosok kat tang bahagian perut berkesan tak?Miahahahaha

    ReplyDelete
  4. kihkihkih sjk eklan aaron azz kua pakai mende ni tros soh abg lov bli n pakai jgk..

    eh tp mmg elok tau..adela nmpk sket2 cam aaron ..

    :P

    ReplyDelete
  5. nilah rahsia kacak sentiasa ye bro.. boleh buat rambut pacak ni.. hehehe.. dah tu gi dangdut.. hehehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Hidupkan Untuk Memberi