December 5, 2011

Mesyuarat GTB di Restoran Sekinchan Ikan Bakar, Taman Setiawangsa

Minggu lepas, atas jemputan Restoran Sekinchan Ikan Bakar , eyriqazz sekeluarga serta beberapa ahli Geng Tali Barut telah ke Restoran Sekinchan Ikan Bakar, Taman Setiawangsa untuk sesi bersama big boss dari restoran itu dan juga sesi lanjutan bersama bloggers dan menjawab dan menerangkan tentang isu dan feedback pengguna sebelum ini  i.e. Pengalaman kurang menguja eyriqazz sebelum ini [ Celebrate Birthday di Restoran Sekinchan Ikan Bakar]

Special thanks buat Syam @ Shakiddo yang mengaturkan pertemuan dan makan-makan ini. 2 in 1. Makan dan bertemu geng talibarut.

Restoran Sekinchan Ikan Bakar, Taman Setiawangsa
Alisya pun turut teruja ( Muka eyriqazzstone yang masih belum berselera selepas terkena food poisoning di Sabah)
Nasi Lemak. Berselera Alisya makan
Kari Ayam. Ini kegemaran Myvitrd
Ucapan dan kata aluan dari "Big Boss Restoran Sekinchan Ikan Bakar"
Kusyuk geng-geng talibarut mendengar

Penerangan lebih kurang berkenaan tentang asal usul Restoran Sekinchan Ikan Bakar, sejarah perkembangan, menu, perjalanan restoran dan juga penambahbaikan yang telah diambil setelah menerima feedback/komen dari pengguna .Antara penambahbaikan yang telah diambil seperti kata mereka antaranya berkenaan harga, penambahan menu sedia ada seperti Nasi Goreng Udang, dan juga berkenaan kualiti makanan di sana. Umm, kena terjah sekali lagi untuk melihat perkembangan itu.


Jemput Makan
Berselera Geng-Geng Talibarut menjamu selera sambil bergosip
Ikan Bakar Sekinchan
Kerang Bakar
Ikan Pari
Nasi Goreng Udang

Honestly, in term of rasa, eyriqazz tak dapat nak mengomen coz masih lagi tak sedap mulut gara-gara keracunan makanan masih terasa. Semua yang dimakan rasa tawar. Namun feedback dari Isteri dan rakan-rakan talibarut yang lain mengatakan makanannya memang sedap dan menyelerakan. Mat Joe dan Hazman Fadzil khabarnya sempat menghabiskan 3 bungkus nasi lemak. Ewah,ewah, berselera nampak?


Sambil Makan , Sambil Gosip.Ringan Sama dijinjing, berat sama dipikul
Antara Bloggers Yang Hadir bergambar di depan Kedai Ikan Rakyat 1Malaysia antaranya Kak Ina KL, Shakiddo, Hazman Fadzil, Bean Moreno, Jamar, Mat Joe, Myvitrd, Daydeck, Amy Sweetdarling dan Cik Helena (Credit picture to JMR)

InsyaAllah, saya akan terjahi lagi Restoran Sekinchan Ikan Bakar ini dan kasi pandangan lagi berkenaan pembaharuan dan penambahbaikan yang telah diambil oleh Restoran ini.

Voucher pun sudah diterima, RM500 lagi, cuma sayang, boleh guna RM10 je setiap kali datang (huwa,huwa,huwa....) untuk pembelian melebihi RM50. Honestly, saya merasakan pemberian voucher sebegini bukannya strategi yang bagus bagi menarik pelanggan setia dan juga reviewer untuk terus berkunjung. Till then, jumpa di the next visit.....Kalau sedap, akan dikata sedap, kalau tidak, begitulah juga...Jadi blogger kenalah honest kan?

11 comments:

  1. perghhh menyelerakan tp jau la nk g :P

    ReplyDelete
  2. ni kat kompleks centrum ek?

    seronok dpt bertemu blogger lain..

    ReplyDelete
  3. ikan bakar sedap..cuma kalau boleh variasikan cara masak sayur tu..takkan semua pun nak bakar kot..

    dan kalau ada tomyam mesti lagi umph!!!

    ReplyDelete
  4. so far yg aku suka nasi lemak, nasi goreng udang dgn KAri ayam.. memang.. BEST.. tapi yang part ikan bakar kena test lagi sekali.. sebab ari tu aku pulun belasah kari je.. heheehe

    ReplyDelete
  5. setiap kali datang nasi lemak dia memang best....dan aku setuju pasal voucher tue... langsung tak galakkan repeat sales ( customer )

    ReplyDelete
  6. voucher tu mcm tak ikhlas ajer...ala2 useless gaklah...

    ReplyDelete
  7. pada saya sekinchan ikan bakartu sekali2 boleh ler gi tapi bukan kegemaranku..

    ReplyDelete
  8. ehh ada ketam ker? kat meja aku, banyak benda yang tak ada ibaratnya setiap meja tak sama menu masing2... kasihan kat aku dah la kerusi tak cukup terpaksa pangku anak

    ReplyDelete
  9. makan lagi..sedap tu...pada pendapat yana...pun tak suka dapat baucer cenggitu...patut bagi je less @ term yang kita rasa wah..buleh datang lagi ni...kan tak????

    ReplyDelete
  10. dah lama tak makan kat sini. :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails