February 12, 2012

Keropok Lekor Tongkat Ali

Agak-agak, kalau betul ada dan diorang dapat hasilkan Keropok Lekor Tongkat Ali, korang rasa sedap dan berselera tak nak makan? . Full story : Are you up for this Snack

Pandangan Eyriqazz : Buat Apa nak ubah Makanan yang semulajadi sudah sedap dan Lazat... Yang Asli tetap menjadi pilihan saya..

P/s : Apa pula kata anda? Adakah Keropok Lekor Tongkat Ali menjadi pilihan?

10 comments:

  1. mcm tak sedap je kalau berperisa tgkt ali..

    ReplyDelete
  2. waaa..janganlah...tak mau jadi kuat...haha

    ReplyDelete
  3. ape nak ubah makanan tradisi.. sedap ke buat camtu? macam macam hal lah diorang ni..

    ReplyDelete
  4. aku suka makan yang biasa je ...diorang letak tongkat ali tue just dapatkan publisiti untuk marketing je tue...

    ReplyDelete
  5. Mesti tak sedap.Tongkat ali tu kan pahit2 sikit?agaknya le.

    ReplyDelete
  6. Suka keropok ni... Xpnh tau ada yg tongkat ali ni...:)

    ReplyDelete
  7. yer betul! asli much more better..kenape nak tukar yang dah sedap kan!

    ReplyDelete
  8. kopok lekor asli jugak yg i suka!!

    ReplyDelete
  9. better yg asli.. lebih rasa kan.. cukup lah kopi jer yg bertongkat Ali.. nanti tak sesuai pulak kepok utk dimakan oleh anak2..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails