February 11, 2012

Motosikal Baru Eyriqazz

Amcam, Cool tak? 
Mesti Mamat ni dan Mamat ni  Jelesss...
Ramai la Awek-aweks yang akan menjeling eyriqazz lepas ni...
Hik3...

P/s : Gurauje...Mana eyriqazz mampu nak beli moto besar ni...

16 comments:

  1. wah handsome motor.. mesti AE jeles.. :-)

    ReplyDelete
  2. Takde la jeles sangat sebab aku memang takde lesen motor.. hehehe

    ReplyDelete
  3. Ekeleh..Kaki Sampai jejak tanah ke idok..hehe..Hang kena carik tangki moto besau sikit leh buat penahan perut nanti..wakakaka

    ReplyDelete
  4. pergh..best2. sebelum ni pun abang bawak motor besak gak ke?

    ReplyDelete
  5. Org kaya... Superbike... Balik ganu naik ni memang best bro.. Hehe

    ReplyDelete
  6. dah agak dah.. eriqazz kn selalu suka perasan... hahahahahah lariksssssss!

    ReplyDelete
  7. salam, berapa ye harganya? yg ni nk kene ade lesen lain ke.? lama jgk mengidamnyer. hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails