June 26, 2012

Lelaki Kacak vs Lelaki Ensem

Ariffshah : Bro rasa saya ada ciri-ciri Lelaki Kacak tak?
AE : Lelaki kacak ada, tapi lelaki ensem takde kot...
Ariffshah : Apa beza bro?
AE : Ohh, banyak beza... Lelaki Ensem bukan setakat ensem tapi mempunyai misai yang menggoda dan mampu kahwin dua bila-bila masa. Financially Income at least 5 angka sebulan.
AriffShah :(  Cissh, cishhh, menyesal aku tanya..)

P.s : Dialog sekadar gurauan..Saja menyakat rakan bloggers..Jom Sahut Cabaran SEO Eyriqazz vs Denaihati

33 comments:

  1. Salam,

    Wakakaka gambar AE takleh blah betul lah hahaha :D

    www.yanmieonline.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini aksi selepas meniaga aiskrim goyang

      Delete
  2. Keh keh...hb sy encemmm...:-)

    ReplyDelete
  3. aish,, kalau muja jadi ariff pun muja menyesal,, haha

    ReplyDelete
  4. santai jer orang ensem duduk lepak :p hahaha

    ReplyDelete
  5. Agak tak leh blah ayat bleh kahwin 2 bila-bila masa tu..hehehe

    ReplyDelete
  6. Kih..kih..mampu tak per boleh pasang 2,kalau aku mampu mmg pasang dua - tolong kaum wanita he3..

    ReplyDelete
  7. Selamat aku ada misai so aku dalam kategori tulah ye.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. lepas2..misai hang tak termasuk misai menggoda..misai je jai..ehh, je jai ada misai ke?

      Delete
  8. hehe sama je mksudny kan.. yg pnting ht tu tau nk gune kacak or hensem dgn sbaik2nya.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaks...kacak tu mungkin lebih sesuai utk yang muda2...

      Delete
  9. Hahahaha... Lawak ah eyriqazz... Gaya Dah lebih kurg dgn hsbnd tapi gaji 5 angka tu, tak sampai lagi... So belum layak lagi kahwin 2... Hehe..

    ReplyDelete
  10. Dua-dua ada peminat tersendiri.. tapi bab misai tu memang lelaki kacak tak bole lawan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Indeed...Tengok la Datuk K as example...

      Delete
  11. Heheheee:) 2 gelaran yang sesuai buat 2 jejaka di atas..

    Untuk Bro Eyriqazz pun ada - Lelaki Macho :)

    ReplyDelete
  12. hahaha.menangis arifshah baca ne....tambah kembang AE tu.hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makin kembang...harini birthday dia

      Delete
  13. 5 angka sebulan...wah hebat la AE...!!

    ReplyDelete
  14. Lelaki ensem duit berkepok. Siapa tidak mahu couple. :-)

    ReplyDelete
  15. hahah....lawak je jwpn abg ensem...

    ReplyDelete
  16. bab ensem, aku serender.
    tapi kalau bab kacak, aku lagi kacak dari diorang bertiga. haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tidak syak lagi..

      eh,siapa sorang lagi dari bertiga tu?

      Delete

Related Posts with Thumbnails

Hidupkan Untuk Memberi