July 9, 2012

Papa Makan Mr Crab?


Agak-agak, apakah Jawapan yang Paling sesuai utk dijawab apabila ditanyakan soalan oleh Seorang Anak berusia 3 tahun yang amat meminati Kartun Sponge Bob.
Alisya : Papa makan Mr. Crab? (Salah satu watak utama kartun SpongeBob)
Papa : ..................................

26 comments:

  1. Jawab ; Mr crab? Ini bukan mr tapi mrs crab :)

    ReplyDelete
  2. Hah!! Ambekkk..jawap jangan tak jawap..tuh baru sikit soalan tuhh...hahahaha..alisya..alisya..masaklah papa beliau lepas ni..hahaha

    ReplyDelete
  3. jawab je uncle mr crab..ahahaha

    ReplyDelete
  4. haha..budak2 punya soalan kadang tak terjangkau kan..

    ReplyDelete
  5. sbb mr crab ni nakal..papa mkn dia! hihi...alisya pon x leh nakal2 tau, nnti kena mkn ngan papa jugak :)

    ReplyDelete
  6. ya papa makan. alisya pon makan jugak la, mr crap jahat, buli spongebob

    ReplyDelete
  7. hahaha..pasrah ajelah papanye..

    ReplyDelete
  8. Hahahahahah.. Comelnye soalannn...

    ReplyDelete
  9. jawab je ha ah papa makan pasni x de dah mr crap dlm cite tu hehe

    ReplyDelete
  10. sebelum mr.crab makan papa, biar papa makan mr. crab dulu ;)

    ReplyDelete
  11. hehe..memang betoi dah soklan tuuu..kalau saya tang jawapan tu sy jawab dengan tanda soal je hehe

    ReplyDelete
  12. cakaplah papa terpaksa makan mr crab untuk menyelamatkan spongebob hehe...

    ReplyDelete
  13. besau nye crab
    takut nak makan crab beso2
    takut mulut jadi beso hahah sebab elergik

    ReplyDelete
  14. soalan lucu betol.
    pe agak nya papa jawab ek?
    hahahaha...

    ReplyDelete
  15. hahaha.. memang bijak alisya ni.. hehehe.. ketam tu pulak besarnya bukan main lagi..

    ReplyDelete
  16. confirm! ni meja Mee Ketam. hehehe :-)

    ReplyDelete
  17. Letih juga untuk mencari alasan yang sesuai. Ketam pula terhidang didepan mata. :-)

    ReplyDelete
  18. Papa Jawablah: Mr Crab kedekut sangat.. asyik duit je dalam kepala dia.. Sebab tu papa makan Mr. crab, biar jangkit banyak duit.. hehehe.. :)

    ReplyDelete
  19. sedapnye ketam tu. kedai mn tu? teringin rasa nk mkn

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails