October 26, 2012

Bukan Gambar Raya

Tahun ni tidak pulang ke kampung untuk berhari raya aidiladha. Sedih juga dibuatnya. Tentu meriah raya di kampung halaman. Huk3.... Berkongsi gambar yang di ambil minggu lepas, tetap ada raya tapi bukan gambar raya :



Bunga Raya. Cantik, Jarang dapat tengok depan mata sebegini


Tak dapat pulang beraya, Bunga Raya menjadi pengubat rindu seketika

P.s : Apa juadah raya hari ini?

13 comments:

  1. betul2 nak raya nih... hehehhe
    Sop pun x blk raya kat kg,,, huhuhu

    ReplyDelete
  2. banyak spesis bunga raya ni....

    ReplyDelete
  3. bunga raya warna putih tu sangat2 cantik...hehehe

    ReplyDelete
  4. bro ni memang kelakar orang ya, nak tergelak baca entri ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hik3..nak buat camne bro..tak dapat pulang beraya

      Delete
  5. Alhamdulilah kali ini aku dapat makan makanan tradisi org bugis BURASAK...

    ReplyDelete
  6. Hurmmm....eden lagi la bro... kena bertugas di hari raya ...huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. bro takpe..ramai pramugari yang hot menemani

      Delete
  7. juadah hari raye? T__T..xde pn...x balik kampung jgk..

    ReplyDelete
  8. Sup bunga raya... pun boleyyyy

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Hidupkan Untuk Memberi