November 12, 2012

Riang Ria di Sunway Lagoon

Semalam, ada hari keluarga di Sunway Lagoon. Bukan main gembira lagi Alisya dapat main air di sana. Sayang, tak dapat bawa Azim sekali kerana dia demam. Tinggalkan kat Mak mertua. 

Saya Suka Mandi Manda
Tembakk!! jangan Lari
Isi air dulu
Issh, kemana papa ni?
Bawa bola dari rumah
Sejukk!!
Seronok, kawan-kawan pun ramai
Mama : Jom Balik?
Alisya : X Nak..
Misi 6 Pax ...Tarik,tarik....
Happy mandi manda dengan Anak SharingInfoz
Air yang tenang jangan disangka tiada...
Sampai taknak balik dibuatnya
Terjunn..
 
Hari tiba-tiba macam nak hujan
Jomla balik Alisya
Xnak, xnak balik...
Nak mandi-manda lagi

Sempat terjah yang pantai dan Swimming pool je semalam. Lepas tu hujan lebat...

Tertidur kepenatan anak Papa
.
Hujan 


13 comments:

  1. My children suka main air ngan Alisya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah ngan Alisya...Mana kakak, mana abang?

      Delete
  2. Kepenatan kak long bermain air. Hebat Wada ini mempunyai aset yang banyak. Perancangan diakhir tua sudah pun beliau laksanakan.

    ReplyDelete
  3. Best main air tu.. Sampai tak nak balik.. ;-)

    ReplyDelete
  4. Dasat woo... dengan kekuatan 6 pax duduk blakang ANCHOR MAN tue.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...camne ble duduk depan anchor ni?

      Delete

Related Posts with Thumbnails