Showing posts with label htc flyer. Show all posts
Showing posts with label htc flyer. Show all posts

April 20, 2011

Saya Terpilih untuk Review HTC Flyer Maxis10


Tentu ramai yang dah tahu kan, next gadget yang bakal direview di Maxis10 adalah HTC Flyer . Memang menguja, tablet yang seakan-akan macam IPAD 2. Oh, indahnya kalau saya yang berpeluang review gadget ni.

Masa tengah surfing Twitter, terpandanglah twitter ini :

Tweet dari AprilYim, salah seorang yang akan memilih reviewers untuk Maxis10

Ohh, luluh hati ini. Cik Amoi?? For surela pompuan...Lagipun saya baruje lepas terpilih, takkan dia nak pilih lagi kot. So, i just continue with my work .

Suddenly, my phone ringing. It keep ringing....I picked up the phone..

Ehh, Naik Nombor..Macam familiar la nombor ni...

Dup dap, dup dapp...Jantungku berdegup kencang...Nombor ni memang saya familiar coz dah savekan nombornya di telefonku...Dup dap, dup dappp..Agak-agak, apa la dia nak cakap?Nak minta pulangkan phone ke?

April : May I Speak to Eyriqazz?
Me : Speaking..

April : Congratz..u have been selected as one of reviewer for HTC Flyer..Please come to... at......
Me : ????? ...It's not an April Fool joke rite? Are u serious?

April : Yes, i am..Anyway, i don't like April Fool joke...
Me : (Speechless) ...Oh, Ok..thanks again..I will come this friday...

Speechless, tak dapat diluahkan dengan kata-kata. Terpilih buat kali kedua? Rasanya baruje tak sampai sebulan saya review Nokia E7. Betulla kata pepatah, Tuah Ayam Nampak Di Kaki, Tuah Manusia Siapa yang tahu. 

Oh, Welcome to me baby, my new gadget :

HTC Flyer...

Terasa macam bermimpi pula. Teruja dan tak sabar menanti hari itu. Akan saya review sebaik-baiknya. Memang bercita-cita nak memiliki IPAD 2, tak sangka berpeluang review HTC Flyer yang tak jauh beza dengan IPAD 2.

P/s : Dream Big,Who knows what coming rite?

P/s/s : Ini Adalah Entry Hangit.. Eden tak dapat pun, saja mau hangitkan korang...Jangan Marah Naa...Nanti kena Jual...Hik3...
Related Posts with Thumbnails