February 11, 2010

Kerjaya Baru Sally

Sambungan daripada cerita Air Mata Sally yang sudah lama tidak disambung.Inilah sambungannya.Maafkan saya buat anda semua ternanti-nanti.(ternanti-nanti ke?Suka sangat syok sendirikan? ) Agak berat.juga untuk Sally membuat keputusan.Namun,selepas memikirkan panjang lebar,Sally membuat keputusan untuk menerima lamaran kerja tersebut dan di situ bermulalah kerjaya Sally sebagai seorang :
Fashion Designer

Sally begitu menyukai pekerjaan barunya itu.Pelbagai perkara baru yang dia pelajari.Daripada jahitan basic,jenis-jenis labucci, sehinggalah rekaan dan penghasilan baju.Ternyata,Sally mempunyai bakat semulajadi dan dia mula digemari oleh bossnya itu iaitu Puan Aishah .Puan Aishah memiliki butik yang diberi nama Gula-Gula Designer.

Kebanyakan tempahan yang dibuat di butik tempat Sally bekerja adalah untuk baju-baju Datin dan juga Artis.Sally semakin mula seronok dan dia juga semakin seronok terjebak dengan rakan-rakan pondannya yang lain.

Sally semakin hanyut dibuai keindahan dan keseronokan yang tidak terbatas baginya.Seks songsang sudah semakin sebati dengan dirinya.Dia hanyut di pelukan lelaki tampan/juga kurang tampan dan dia semakin bebas melayan perasaan dengan menonton video lucah, ke nightclub mencari teman dan sebagainya.Kadang-kadang gigolo pun dia layani untuk memuaskan nafsu dihati.

Di suatu hari, dia diperkenalkan dengan Farid oleh rakannya,sehensem Fahrin Ahmad rupanya. Dia sudah tertarik dan dia mula memasang niat untuk memiliki Farid.Farid seorang Akauntan, seorang duda dan peramah orangnya.Namun, adakah niat dan hasrat Sally akan berjaya?

Tepuk dada tanya selera,
Sally sudah mula alpa,
Keseronokan dunia yang dirasakan tiada batasnya
Apa yang akan terjadi agaknya?

P/s :Amcam,ok tak?Dah lama tak sambung, rasa cam lain pula cara bercerita.Agak-agak lepas ni perlu sambung lagi ke cerita ni?Kisah Mamat blom start lagi...Hik3....

7 comments:

  1. owh..
    aku baru pertama kali membaca kisah sally..
    ahahaha..
    ni kisah benar ke ??

    ReplyDelete
  2. wah! sally.. glomour2..hee
    nnti nk bca dari mula lah plak

    ReplyDelete
  3. mak aih...tulis novel plak...kretip betul

    ReplyDelete
  4. Aus : Diadaptasikan dari kisah benar.Cuma ditambah Ajinomoto untuk menyedapkan jalan ceritanya...hik3..

    ReplyDelete
  5. sally kat ofis aku chun jugak. mak beranak 3 laa tapi

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails