March 27, 2010

Betulke Datuk Siti Nurhaliza dah Mengandung?

Hari minggu ni ingin mencipta kelainan sedikit. Terbaca di BeautifulNara pasal entry Datuk Siti Nurhaliza Dah Mengandung? .

Masih Ayu dan Anggun Datuk Siti Nurhaliza (kredit gambar kepada Lirikami )

Sedikit info seperti ditulis di BeautifulNara (Maaf Bang Nara,copy paste tanpa kebenaran)  :

  1. Perasaan tak ada semenjak dua menjak nie kat TV3 ada selingan Nas Ahmad cuba nak menerjah Datuk Siti Nurhaliza. Mungkinkah terjahan yang dilakukan untuk mengconfirmkan kebenaran khabar-khabar angin yang menyatakan Datuk Siti Nurhaliza dah pun mengandung? Tapi sayangnya bro Nas Ahmad kita gagal dalam penerjahannya kali ini
  2. Kalau betullah Datuk Siti dah mengandung, jutaan tahniah kami ucapkan. Jaga kandungan elok-elok. Kurangkan aktiviti lasak. Makan kena jaga. Dan yang paling penting rehat kena cukup. Lagipun kandungan pertama nie mesti teruja. So kena hati-hati tue lebih sikit.

Fuhh, aku ni bolehla katakan minat skit-skit pasal Siti Nurhaliza ni. Hak3, artis wanita aku lebih berminat dengan Fauziah Latiff (sokong Isteri) dan juga Fara Fauzana (kurang kontroversi)

Mesti teruja, yerlah tarikh perkahwinan mereka pun dah agak lama juga. Rasanya kalau tak silap Datuk Siti Nurhaliza ni kahwin pada 21 Ogos 2006 dan majlis persandingan pada 28 Ogos 2006 (bolehla tengok info disini lebih lanjut : Siti Nurhaliza binti Tarudin )

Mesti teruja, kitorang ni pun kahwin akhir 2007 dan Isteri mengandung akhir 2008 pun orang dah ramai bertanya terutamanya keluarga terdekat. Bila nak dapat anak, Isteri dah mengandung belum? Siti Nurhaliza ni mestilah lagi teruja dan inginkan anak sendiri. Dah hampir 4 tahun mereka kahwin.

Aku rasa kalau betul Datuk Siti Nurhaliza mengandung, anak yang bakal lahir mesti comel-comel seperti di bawah ini :

Anak Perempuan
Anak Lelaki
Both Picture kredit to Pakcik Google

Ini nama yang bermain-main di fikiranku untuk anak Datuk Siti Nurhaliza (main ikut suka je nak pilih-pilihkan) :

Anak Lelaki - Khairul Syakirin ( K + S)
Anak Perempuan - Siti Khairuni ( S + K )

Ahaks-ahaks, cun tak nama tu?

P/s : Teruja bila Nas Ahmad nak terjah Datuk Siti Nurhaliza. Agak-agak berjayake terjahan itu?

P/s :Rasa-rasanya betul ke gosip tu? Saya ni tak berapa pandai bergosip, tapi bila pasal Datuk Siti Nurhaliza,ingin juga join sekaki. Hehehehe...

27 comments:

  1. wah~ kalau betol la kaba angin sepoi2 bahase ni,
    tahniah kat dato' siti :)

    ReplyDelete
  2. ketinggalan sungguh berite pasal arti malaysia.. klu cik eyriqazz tak tulis tak tahu la saya...

    ReplyDelete
  3. harapnye betul la kan..ct mmg comel...suka lgu dia...besh

    ReplyDelete
  4. ntah2 memang betol dia pregnant..
    tp siti sj jew xnak bg tau..
    dia surprise kat peminat2 dia kot..
    hehe

    ReplyDelete
  5. ye kot..Nas Ahmad saje je buat macam tu. Sebab tv3 nak buat siaran ekslusif..agaknye la kan..kite tunggu je nanti..:)


    p/s : excited sebab minat Dato' Ct jugak..hehe

    ReplyDelete
  6. ade org kata kelahiran produk baru siti..emm ntah la..tgu n lihat je la..tp klu btol siti mengandung alhamdulillah..

    ReplyDelete
  7. amboi cikgu, siap letak nama utk anak siti yg bakal lahir. harap2 btol la khabar angin tu, terngin jugak nak tengok anak siti comel macam mana hihihi

    ReplyDelete
  8. Salam!!! Syukur kalau Dato' Siti mengandung.. Aku tumpang gembira, dah lama kita tunggu. Ma kasih beritanya walaupun belum sah.

    ReplyDelete
  9. mungkin dia berjaya terjaya blog dato siti je kot...kalau terjah betul2 igt boleh lepas bodyguard siti...

    ReplyDelete
  10. tk tau dia ngandung ke tk. if ngandung pun, alhamdulillah lerrr.. :D

    *suke kak ct pkai tdung cm gitu. kn manis.. :P

    ReplyDelete
  11. Kalau mengandung syukurlah..
    :) mana pasngan yang tak mahukan anak..

    ReplyDelete
  12. pasal produk2 keluaran terbaru jer rasanya...
    Tak kan la pasal mengandung... mewawarkan sebegitu luas... rasanya cukupla di Melodi...

    ReplyDelete
  13. ye ke, bang? klu betul alhamdulillah.....

    ReplyDelete
  14. hahahahak , siti baca mesti tergelak .
    hahahahak .
    siap bagi name lagi . hahahak .

    ReplyDelete
  15. eh, siti tu bukan kawen bulan jun ke? silap ni =)

    die mengandung ke? hopefully gitu laa kn, harap die dpt baby girl laa, sbb kt rumah tu die ade 4 putera kn. hhaha. tp tu pn klu die btol2 mengandung laahh :p

    ReplyDelete
  16. haha.. why the anak lelaki not cute wan.. =P

    ReplyDelete
  17. Rasa seronoklah kalau dia betul² pregnant. Ada lah zuriat, tak lah harta nanti takda penama HAHA :P

    ReplyDelete
  18. yeke nak mengandung?? tak tahu pula. hee

    ReplyDelete
  19. comelnya la yang pakai tudung tu :)

    ReplyDelete
  20. xsangka dah 4 taun kakskiti kita tu kawen,


    arap2 btolla berita tu,,

    ReplyDelete
  21. ni great teacher onizuka...
    atau giler terjah orang????
    hehehe......

    ReplyDelete
  22. hu...comel2 nama
    pndai je abg pilihkan..he

    budak2 sgt comel.kalo dpt, siapla...he

    ReplyDelete
  23. insya Allah...nanti ada la tu rezeki dia...dan aku jugak..hahahha...sorry!

    ReplyDelete
  24. mmm... nina rasa siti nk launch talkshow bru jekk...
    xkan r nk hebah2 psal cite mbgandung mcm tuhh kan...
    msti r trus wt press conference... ngeee

    ReplyDelete
  25. tak kot.. kalau ye pun ngandung, takkan mcm tu sekali nak kena terjah;-)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Hidupkan Untuk Memberi