August 6, 2010

Happy 27th Birthday BeautifulNara

Entry ini saya dedicatekan khas buat rakan blogger saya yang memang popular dan terkenal dalam dunia blogging di Malaysia ini . Siapa lagi kalau bukan, BeautifulNara .Baruje tahu pasal ini dlm pukul 12 pagi lebih semalam dari entrynya yang bertajuk : Hari Ini Hari Jadi Saya, Saya Sudah Tua tapi Masih Belum Kahwin 


Apapun, saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan :
Happy 27th Birthday BeautifulNara

Ada Apa Dengan BeautifulNara? Honestly, apa yang saya boleh katakan selepas mengenalinya semenjak event pertama bersama Nuffnang iaitu Mister Potato Event pada 2009, saya memang kagum dengannya. Blogger Idola yang terkenal namun mempunyai budi pekerti yang baik, peramah, happy go lucky dan sentiasa tersenyum dan mudah melayan kerenah semua orang walau di mana saja berada. Inilah blogger contoh, walaupun popular, dia mudah mesra dengan semua orang. No wonderla, rezekinya pun semakin murah dan masyuk. Some of my Happy Moment with BeautifulNara :

Ketika Event Samsung Corby Carnival dan Project Alpha Season 2 Launch

Astro B.yond Bloggers Night dan Digi Pimp My Broadband Challenge

Sentiasa Tersenyum di Mana Sahaja

Inilah salah satu blogger idola dan kegemaran saya.  Menjadi Inspirasi untuk saya terus ke hadapan dan banyak yang saya pelajari darinya. Thanks BeautifulNara. Entry berkenaannya pun banyak saya tulis di blog ini sebagai tanda terimakasih dan menghargai jasanya, bolehla search aje Beautifulnara di sidebar search button.

Oh, sempena Birthday Bro yang ke 27 ni ( saya umur 27 dah ada seorang anak dah bro) , hik3, saya mahu wish BeautifulNara :

1)Semoga Panjang Umur, Murah Rezeki dan Berbahagia Selalu di samping keluarga dan Insan tersayang

2) Semoga Cepat Kahwin . Tahun depan kan? Jangan lupa jemput. Bak kata JE JAI, don't worry, nanti bro akan dapat anak kembar 4 terus. Hik3, kalaula masin mulut je jai.

3) Semoga Bro terus maju dan berjaya dalam apa jua yang dilakukan, pekerjaaan fulltime dan juga blogger berjaya.

4) Last but not least, semoga tempias Bro mengena kat saya juga. Bro dah cecah 5 angka income dari blogging sebulan (kan,kan? ) , saya 4 angka masih belum lagi. Hik3, semoga ianya menerjah kat diriku juga. Apapun as Bang Nara pesan, "Jangan Berblog kerana Duit".

Tak lupa juga, saya dedicatekan lagu ini buat Bro BeautifulNara sempena birthdaynya yang ke 27 ( hik3, bukan 40 ke bro? ) :


Happy Birthday To You



Dan juga 2 rangkap pantun dari saya :

Happy Birthday BeautifulNara
27 tahun sudah semakin tua
Tahun depan InsyaALLAH bakal kahwin dengan insan tercinta
Semoga bunting pelamin, cepat2 dikurniakan anak pula

Hari dinanti telah tiba
Hari ini hari gembira
Best of Luck dari Saya
Semoga terus berjaya hendaknya dan doa-doakan saya juga

P/s : Terima kasih Buat Nuffnang juga. Kalau bukan kerana Nuffnang, mungkin saya tidak akan berpeluang untuk mengenali blogger hebat ini. 

P/s/s : Semakin hari terasa semakin tua diri ini. Hik3, mungkin sudah sampai masanya untuk bersara, pulang ke kampung dan menanam Dugung (Durian + Jagung). Hak3.....blogging change my life, dan berblog menemukan saya dengan ramai insan menarik di luar sana. Itulah yang sepatutnya kan, enjoy and have fun. 

7 comments:

  1. ehhh.. sama umur kami. aku pon blom kawen. uwaaaaaa!

    ReplyDelete
  2. @JARD The Great :hik3,jard bila nak kahwin?jgn lupa jemput juga

    ReplyDelete
  3. oh sh*t aku lagi tua.. dan belom kawen.. jemm!!

    ReplyDelete
  4. muda laie tu..leh cari duit banyak..

    betul tu tak join nuffnang tak leh kenal dgn blogger kaya kan..

    ReplyDelete
  5. hehe..nice entri semoga beliau terus berjaya...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails