November 30, 2010

Cara-Cara Mengintai Orang Mandi

Cara-Cara Mengintai Orang Mandi. Orang ni lelaki ke Perempuan?Adake orang ngintai lelaki mandi ya? Tak senonoh betoi, Meh nak ajarkan, ni ilmu diperturunkan oleh Saudara Je Jai dan DarkBetmeng . Jejai pengalaman dia di Sarawak dulu, selalu skodeng/mengintai gadis/orang asli mandi. Terbaru pula :

Dark-Bekmeng Mengintai Hanis Zulikha Mandi (Credit Picture to Hamzah Ian)

Je Jai dan Darkbetmeng, eden gurau jer, aku tahu korang bukan kaki skodeng. Kalau skodeng pun mesti gadis-gadis yang cun saja kan? Hak3, Inilah sebenarnya :
yang dicari oleh somebody di blog ini

Anyway, ada Cara ke Nak Mengintai Orang Mandi? Toksahla ngintai-ngintai, nanti mata jadi Cam Pirate baru tahu. Hik3, tak gitu?
P/s : Jangai Ngintai-ngintai, Tengok Jauh-Jauh, Kalau sudah berkenan, sila masuk meminang...Hik3...
*** Ada seorang rakan cakap aritu, ramai gadis Melayu sekarang ini mengamalkan konsep, " Malu tapi Mahu ", tuh yang mudah diperdayakan teman lelaki, Ummm, betulke ya? 

10 comments:

  1. Choyyyyy..gua jugak yang kena adeyy..baiklah gua angkat tangan gua ngaku gua ngintai hanis zalikha..wakakaka

    ReplyDelete
  2. haha..lawaklah.Cara2 nak mengintai pown kena google ke?aiyok..dunia dunia.haha.=)

    ReplyDelete
  3. MAL TP MAHU, MAU APA TU BRO???...HAHAHAHA

    ReplyDelete
  4. macam2 perangai manusia pelik ni..heran aku

    ReplyDelete
  5. LOL.. apa punya katun tu? :D

    Mahu buatpe nak malu2? Lagi bagus terus terang je, senang.. Honesty is the best policy.. Haha.. (boleh diaplikasi di sini ke?hmm)

    ReplyDelete
  6. #suffer8zine :ada2 aja...

    #Boloque:hik3

    #JAI :dushh,apsal tak ajak aku sekali?waka waka..

    #Arra JaSmY:hik3..takut kena tangkap...

    #J.M.R:faham2la..ahaks2..

    ReplyDelete
  7. #Tn.Punya:apa nak dihairankan?

    #Bella Enveeus:hak3...kelakar juga u ni bella.

    ReplyDelete
  8. okla, aku ngaku aku yang search.. wakakaka

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Hidupkan Untuk Memberi