January 24, 2011

Kisah Siti Nurhaliza dan Isteri


Papa, Papa, Mama jumpa Siti Nurhaliza di sekolah tadi. Umm, biar betik Siti Nurhaliza datang sekolah Isteriku? Dia buat apa pi sekolah isteriku? Tertanya-tanya juga. Umm, dia datang buat apa di kelas Sayang?Hik3, adalah Papa, nanti mama cerita.

Adussh, kacau stim betoi. Baruje nak bergosip. Later on: Papa , Papa cuba tengok atas meja tu . Itulah bukti Siti Nurhaliza datang sekolah tadi :



Dussh, pelajar kelasnya bernama Siti Nurhaliza rupanya

Alahai, eyriqazz dihangitkan Isteri. Takpe2, ada lori ada bas, siaplah Malam Jumaat nanti Papa balas. Hik3...

P/s : Isteri cakap ada anak murid di Sekolahnya bernama Tiara Jacquelina dan Erra Fazira. Dussh, tak sangka kuat juga pengaruh artis ya? Sampaikan mak bapak kasi nama sebijik nama artis. 

30 comments:

  1. hahahha....esok2 kalau sy ada anak lelaki sy nak buh nama Aaron Aziz...hehehe

    ReplyDelete
  2. haha.. teringat nama junior skola dulu.. Saddam Hussein nama dia.. Katanya bapak dia die hard fan Saddam...hoho...

    ReplyDelete
  3. hekkk mesti family die fanatik fan ct ni

    Terkini : 10 Sebab Lelaki Membujang

    ReplyDelete
  4. mmg ada pn nama bdk2 camtu..hehehe..tp kt sek dlu ada sorg ni mirip siti nurhaliza..smp smua org panggil die siti nurhaliza

    ReplyDelete
  5. hehe bro eyriqazz telah dihangitkan istri yerr....hihi tapi siyes laa ader jugak ekk nama camtue budak2 la nie....

    ReplyDelete
  6. hahahahahahaha.

    tu nak dapat tempias siti la tuh!

    ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete
  7. kuat betui pengaruh artis kan! Hihih..lawak lak bila dikenakan si isteri yer!hihihi

    ReplyDelete
  8. mak aih mmg ade jugak org letak sebijik2 nama anak dorg dgn nama artis kan..mmg nilai komersial yg tinggi betul lah

    ReplyDelete
  9. salam

    hehe peminat setia la tu... memang betul ler siti mai sekolah (^_^) ~

    ReplyDelete
  10. hello Bro,
    Suspen betul nama tu..

    ReplyDelete
  11. ini memang minat betul dgn siti....tu yg bleh letak nama anak siti nurhaliza

    ReplyDelete
  12. apa perasaan parent yg letak nama anak mcm nama artis tu yaa...?? apa plak perasaan guru yang memanggil nama anak2 tu? hehehehehe

    ReplyDelete
  13. mak aikh nama tiara jacquelina pun ada.. bdk2 skrg nama panjang2 berjela..termasuk la anak2 saya..hehehe..tapi anak2 saya nama2 melayu biasa jek..

    ReplyDelete
  14. hahahaha...tergelak aku bace kesah ni

    ReplyDelete
  15. apa kes eryqazz nk balas dendam mlm jumaat..huahuahua...

    ReplyDelete
  16. lawak dowh kene hangit dgn isteri sendiri. padan muka ngko!

    ReplyDelete
  17. ummi malu la nak bg nama anak dgn nama tu..fanatik sgt..baik bgnama aminah ke, khadijah ke, nm2 wanita pejuang islam

    ReplyDelete
  18. Rasanya tak lama lagi ada orang beri nama anak 'red mummy' plak.. hi hi

    ReplyDelete
  19. ada gak nama sebijik Siti Nurhaliza..memang mak dia peminat siti ni..

    ReplyDelete
  20. budak2 sure glamer kat skolah... ye la nama selebriti la katakan...

    ReplyDelete
  21. #Watie Rose :aaron aziz?umm..saya nak letak nama rosyam nor la camtu..hik3..

    #lAl ;fuh...saddam hussein?sure slalu kena buli or membuli kan>?

    #suffer8zine :mesti2...

    #mama tisya :oh ye ke?sure bestkan?

    #far_east:tuhla...dahla dihangitkan..huk3...ni yang nak hangitkan pembaca kembali ni...

    ReplyDelete
  22. #hakimfaridzul:hik3..mungkin juga..

    #Dilakochan:sabar2..

    #Gieyana :kuat2..takper2..ada lori ada bas...

    #IEKAH MOKRI :hik3..betoi tu...tinggi2...

    #♥ manje ♥ ;hik3..boleh katakan hari2la isteri jumpa siti nurhaliza camni...

    ReplyDelete
  23. #donny:suspen kan?

    #DeQdEq :hik3..memang hardcore fantu...

    # sw33tdarling :perasaan family tak tau..perasaan isteri,teruja juga..ahakz..

    #Ilhamny.com:hik3..sama la anak saya..

    # Aan Atan;ahaks..gelak2...

    ReplyDelete
  24. #Kaseh NazLieza;hik3..balas kena balas..

    #Matjoe:hak3..takpe2 ..nanti eden hangitkan bro pulak..

    #Ummi AmnaAmzar :setuju...

    #admin ;hik3..macam2

    #Mama Zharfan :siapa yang kena hangit?

    #e.l.i.s.s.m.i.e:mak dia or bapa dia?

    # hazman aka species1980:hik3..memang glamour abiss...

    ReplyDelete
  25. so eyriqazz nk letak nama artis mana lak utk anak yg ke-2...heheheh

    ReplyDelete
  26. balas je, bro
    tak payah nak tunggu malam jumaat segala
    hehe

    ReplyDelete
  27. terkejut eden.. ingatkan betullah... terkena lah pulak.. huhu

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails