February 25, 2011

Seksi Untuk Suami


Dussh,Camne gambar anak Eyriqazz boleh termasuk dalam Google Image untuk Keyword " Seksi Untuk Suami " ni? . Oh, gara-gara entry Jipaban - My 2010 Santarina rupanya. Buat entry contest tentang Hadiah Baju yang Seksi Buat Isteri .

Haa, Pose Camni Barula Seksi Untuk Suami, kan?

P/s : Perluke Isteri Seksi-Seksi untuk Suami? Apa kata anda?

11 comments:

  1. Yes! Perlu. sangat-sangat perlu. WAJIB! hehe :)

    Seksi dengan suami kan pengikat hubungan dan bertambah-tambah kasih sayang antara suami isteri :)

    ReplyDelete
  2. perlu...dah trang2 suh cantik tok suami

    em skng terbalik
    kat uma kain batik bedak sejuk tempek2

    kat luar tempek makeup baju mahal2 n cntik

    erk gambo tu bkn tok suami je..y da tgk ni cmne? suami ke

    ReplyDelete
  3. Perlu....utk menambat hati suami sendiri..hik3...

    ReplyDelete
  4. GTO..
    Amboi.. melekat keyword sexy tu ye.. Siapa taknak isteri yang seksi seksi kan..?.. Tapi seksi seksi biarlah berpada pada.. Kalau tak padah le jawabnye.. Maksudnya.. seksi hanya untuk suami tercinta la kan.. Kalau keluar walaupun dengan suami tak boleh la nak seksi seksi..Nanti seksa orang lain menjamu mata..

    Lagi satu: Seksi itu sujektif.. Contoh ada gambar seksi posing terlampau- tapi caption' saya tak seksi'.. Boleh gitu?..

    Jemput ke:ALL IN ONE

    ReplyDelete
  5. kekadang tu perlu bro. kalau selalu sgt. laki lak letih nti..hehehe

    Latest Entry Blog Razis "Jom Curik Trafik dari blog Eyriqazz"

    ReplyDelete
  6. seksi di depan suami = yes!
    seksi tak bertempat = dosa u..

    hehe

    ReplyDelete
  7. hehehe.. sangat perlu bro.. heheheh

    ReplyDelete
  8. untuk suami yang sah tak salah dan memang perlu sesangat... hehehe rasa segan pulak nak komen lebih2... isk3... malu...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Hidupkan Untuk Memberi