April 30, 2011

Ipoh, Here We Come..


Ipoh, here we come. Sat lagi nak jalan-jalan Cari Pasal ke Ipoh. Alang-alang cuti Hari Pekerja Isnin ni, bawalah keluarga jalan-jalan.Destinasi kali ini , Ipoh. Kalau tiada aral melintang, maybe akan singgah di Taman Tema Tambun dan Lumut.

Thanks to XXX , partly sponsored trip (tol & Minyak) . Tak sabar nak jalan-jalan cari Pasal, Umm, apa lagi Tempat Yang Menarik di Ipoh ya?

12 comments:

  1. be safe,have fun

    bestnya ade sponsor :D

    ReplyDelete
  2. dah ke Lumut tue singgahlah ker Teluk Intan...:)Nanti sy belanja cikgu makan gado-gado Teluk Intan..hehe..

    Hati-hati memandu yer...Selamat Bercuti..!

    ReplyDelete
  3. alang2 ke lumut, singgah la ke UTP..hehe..kalau kat lumut tu biasa orang pergi teluk batik mandi2 naik banana boat..huhu

    ReplyDelete
  4. Baru mggu lepas sy g Ipoh. Hihi..

    Hmm.. Gi maen air di Lost World of Tambun! Konfem Alisya suke! >_6

    ReplyDelete
  5. rajin nya jenjalan ke Ipoh...

    ReplyDelete
  6. wah... suka nya... kalau ke Lumut nanti... buleh jumpa kat mana erkkk... kat jetty ke atau kat marina wings... jalan2 kat teluk batik pun buleh jugak...

    ReplyDelete
  7. ahha... dh dkt ng Ipoh ni, meh la jalan2 kt Tg Rambutan ni! hehe..

    ReplyDelete
  8. suke jugak pi ipoh..hehe...dtg singgah n follow...

    ReplyDelete
  9. dulu 5 tahun study kt ipoh. mmg byk kenangan kt sana :)

    ReplyDelete
  10. Jangan lupa gi Zoo Taiping bro.. hehehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Hidupkan Untuk Memberi