April 14, 2011

Semua pun boleh Dengan Astro B.yond PVR

Dalam kesibukan menjalani rutin dan kehidupan seharian, kita seringkali dihambat waktu sehingga tiada masa untuk menonton tv tapi, dengan adanya Astro B’yond PVR, segalanya menjadi mudah...lebih kurang macam anda tonton DVD, namakan apa saje cerita kegemaran, drama melayu? Tamil? Sinetron? China?Jepun?  mahupun korea? Kini semuanya boleh ditonton walaupun tak berkesempatan..hebat bukan??

Inilah produk terbaru Astro yg telah dilancarkan pada 2010 lepas, dan saya pasti sudah ramai yg telah memilikinya dan ada juga yang masih belum tahu tentangnya seperti saya sendiri..[baru explore hanya selepas diberikan tugasan ini] :P

Namun masih belum terlambat kepada mereka yg masih belum memiliki produk terbaru Astro b.yond PVR, segeralah ke kaunter2 perkhidmatan Astro seluruh Negara untuk melanggan dan merasai sendiri kehebatan 4 butang yg berkuasa iaitu :

Record
Rewind

Pause
&
Play .

Astro b.yond PVR adalah pilihan terbaik untuk seisi keluarga. Bak kata saya sendiri..hiburan tanpa henti dihujung jari. (^__^)”

Komen Ikhlas dari saya
Bagi saya sendiri, Terima Kasih Astro B’yond PVR in advance..selepas ini, pastinya kehidupan kami menjadi lebih ceria dengan kehadiranmu..pasti akan tiada lagi adegan rebut-merebut remote control anak-beranak dengan adanya Astro B.yond PVR, pada bila2 masa pun saya boleh menonton cerita korea dengan aman damai, tanpa gangguan dengan merakamnya disiang hari dan mainkan semula pada waktu malam selepas urusan kerja2 rumah selesai..semasa proses merakam, anak2 masih boleh layan kartun favourite masing2..maka, tak perlulah lagi saya nak sorokkan remote atas peti sejuk macam selalu..barulah fair & square..haha

Tak perlu sorok2 lagi macam selalu :P
Kritikan & komen berguna buat Astro
Walaubagaimanapun, sedikit kata2 hikmat buat Astro dari bekas pelanggan- astro-yg-setia, dengan kewujudan produk hebat sebegini, diharapkan Astro lebih peka dengan bayaran2 tersembunyi dan segala jenis yuran yang agak membebankan buat pelanggan2 Astro diluar Bandar..mereka bukannya nak sangat melanggan Astro sebenarnya tapi terpaksa melanggan kerana inginkan kualiti gambar..
maklumlah! duduk kampong yg kiri-kanan pokok petai dgn pokok durian bersimpang siur, signal pun segan nak masuk rumah.. :P
Diharapkan Astro tak mengejar keuntungan semata2, penambahbaikan dan kadar harga biarlah seiring dan tidak membebankan...tak salah membayar lebih tapi biarlah ada win-win situation..
Jadi, apa tunggu lagi?? Bertukarlah kepada Astro b’yond PVR sekarang jugak! (^__^)”

Kalau dulu Macam2 ada..tapi sekarang up sikit!

Dengan Astro b.yond PVR Semua Pun Boleh!

Sekadar gambar hiasan.mereka bukan pekerja Astro. (^__^)” tapi kalau betul pun takde sape yg tau..lalalalala
Tentang Penulis : MakDaraTerdiva,seorang Mama blogger yang happy go lucky. Banyak berkongsi kisah-kisah panas dan sensasi (just kidding) , pengalaman peribadi dan suka-duka seorang ibu. Kreatif dan suka coretan gambar berdialog di blognya. Jom singgah reramai http://bit.ly/aeCfIq ..

5 comments:

  1. sampai kene sorok remote kat atas peti ais..tu..dashyat

    ReplyDelete
  2. haha! terkejut tengok muka pompuan comey bawah sekali tuh!

    thx Eyriq atas kepercayaan & kesempatan melakar disini.. :)

    & thx again, top up dah dapat!

    ReplyDelete
  3. teringin gak rasa PVR ni.. tak tahulah bila agaknya.. hehehe

    ReplyDelete
  4. astro beyond dengan lsd screen baru puas hati..

    ReplyDelete
  5. salam.singgah sini..nice blog :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails