September 18, 2011

Dia Tetap Penyokong Setia Arsenal

Dia Tetap Penyokong Setia Arsenal

Walaupun Prestasi Arsenal agak kurang memberangsangkan tahun ini i.e. kena belasah teruk dengan Manchester United dan terbaru kekalahan 3-4 di tangan Blackburn,  Si Dia yang Ensem, tetap setia menyokong team Arsenal. Tengokla, time pergi Open House Raya di rumahnya pun, tetap bergaya dengan jersi Arsenal.

P/s : Kan bagus kalau ramai penyokong Malaysia camni kan? Bro, tak bercita-cita mahu sokong team QPR ke?

6 comments:

  1. Aku support team ManC season ni sebab favourite player aku, Samir Nasri main untuk team tu. Aku beli jersi Arsenal pun sebab aku ingat dia stay dengan Arsenal season ni.. huhu.

    ReplyDelete
  2. haha...bro ensem minat arsenal jugak ke?huhu...nampaknya season ni aku terpaksa beralih arah :p

    ReplyDelete
  3. walau liverpool kalah, saya tidak sedih, saya cuma gembira waktu liverpool menang

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails