October 31, 2011

Bersatu Kita Teguh, Bercerai Kahwin Lain?

Sepakat Membawa Berkat..Bersatu Kita Teguh, Bercerai Kahwin Lain? No, No, No....Jangan amalkan yang last tu...

P/s : Monday Blues, Selamat Memulakan Hari Bekerja....

12 comments:

  1. kita semua sepakat di kampung hai pening lalat.. mengucapkan selamat membawa berkaaaattt..!!!

    ReplyDelete
  2. ayat last tu bahaya bro... hilang yang satu sukar mencari pengganti yg sama..

    ReplyDelete
  3. becerai kawin lagi kan..mesti best gi kem macam ni sekali-sekali

    ReplyDelete
  4. amboi bro, ayat macam nak buat jerr hihi

    selamat bekerja jugak yea...

    ReplyDelete
  5. bercerai nak kahwin lain...dgn sape bro....fasha sandha ke....

    ReplyDelete
  6. camne dia angkat tong tu ea??

    x ikat kan tong tu..

    ReplyDelete
  7. Salam,

    Tetiba pulak nampak macam ada muka kaksumi kat atas tu :)


    www.yanmieonline.com

    ReplyDelete
  8. ok gak peribahasa moden tu..

    dah bercerai tak perlu nak menangis guling2..kahwin jer lain..muahaha

    tp hanya dalam kes bercerai hiduplah..kalau bercerai mati tu..susah skit..

    ReplyDelete
  9. Wahhh..ada ati ker bro...miahahaha

    ReplyDelete
  10. Salam...hye Teacher Onizuka..waaahhh,dh mcm tajuk drama jepun la plak..hehe...Uit,brcerai kita roboh,brcerai kawin lagik???aiyooooo....hehe...Well,suda folow ur blog la cikgu..hehe..ni link blog sy...
    http://tatyhasbi.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. kalau dah bercerai kahwin lain takpe.. i bagi.. hik3...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Hidupkan Untuk Memberi