November 22, 2011

Advertisement


Terima e-mail ini petang tadi. Maaf, saya terpaksa tolak . Bukan sombong or perasan bagus, namun produk yang ingin dipromosikan tidak kena dengan citarasa dan prinsip saya. Cukup saya katakan, produk MLM. Umm, duit boleh dicari namun biarla kena dengan caranya kan?. 

Alhamdulillah, rezeki datang petang tadi. Harap-harap sempatlah siapkan Advertorial yang diberi sebelum bercuti ke Kota Kinabalu, Sabah jumaat nanti. InsyaAllah, rezeki akan dikongsi-kongsi.

P/s : Please support me untuk memenangi Gadget Pilihan. Kalau tak dapat join contest pun, appreaciate pembaca dapat Like, G+ dan Tweetkan entry INI .Kalau menang, sudah pasti, akan turut dikongsi-kongsi rezeki lagi.

3 comments:

  1. seronoknya bercuti bro.... teringin nak ikut juga boleh?

    ReplyDelete
  2. Saya pun tak berapa setuju dengan MLM ni, orang atas je yang untung besar, orang bawah kerja teruk...

    ReplyDelete
  3. MLM?? matjoe mesti suka!! hehehee..
    (jumpa saya di puncak kejayaan!)
    hik3

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails