November 11, 2011

Kenapa Rozita Che Wan Taknak Bergambar dengan Je Jai


Interview Ekslusif Eyriqazz bersama Rozita Che Wan

Eyriqazz :Terimakasih RCW kerana sudi diinterview oleh saya. Saya eyriqazz dari Eyriqazz.Com .
RCW : Eyriqazz.com? Wahh, famous blog tu. Hari-hari RCW terjah.

Eyriqazz : (tersipu-sipu, hidung mula terasa tinggi). Ehh, terimakasih. Tak sangka RCW salah seorang pembaca setia saya. Actually, interview saya kali ini nak bertanyakan pasal Isu sebelum ini [Je Jai Dikecewakan Rozita Che Wan ].
RCW : Teruskan

Eyriqazz : Kenapa RCW enggan bergambar dengan Je Jai ya? Kesian kawan saya tu...
RCW : Umm, bukan segan tapi........Takutt...Nampak gaya macam ah long. Ingatkan dia nak tarik kereta RCW.Almaklumla dah dua bulan tak bayar.

Eyriqazz : Oh ye ke...kesian dia.Hari-hari dia terkenang detik itu. Nampak je mukanya ganas, tapi dalam hati ada taman.
RCW : Umm, tuhla...send my apologize to him. Next time, minta dia interview saya pula.
Eyriqazz : Thanks ya RCW atas kesudian di interview.




Lokasi Interview : Dalam mimpi, malam tadi...Huwa, Huwa, huwa...Ha, ha... Ha ,ha,  hanggiiittttt...........

11 comments:

  1. hahaha.. ko mimpi RCW ke.. hahaha.. jgn mimpi lain sudah... mesti jejai akan buat pembalasan lepas ni.. hehehe

    ReplyDelete
  2. gelak guling2..memang hangit..serius baca macam tak caye cik RCW boleh jawab cam tuh...hahaha

    ReplyDelete
  3. warghhhhhhhhh..adoiiyaii..hampeh tul..hahahaha

    ReplyDelete
  4. Pergh! Ahlong tarik kereta tue...

    ReplyDelete
  5. cehhh..sabo jer lah

    ReplyDelete
  6. haha.. alamak muka ah long la plak kan? LOL

    ReplyDelete
  7. uiks sampai dalam mimpi RCW datang..hahaha

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails