March 3, 2012

Aiskrim Mat Kool Split Kegemaranku


Nyam,nyam....Serius Alisya cakap sedap Aiskrim Mat Kool Split ni

Nak sikit? Tak boleh

Mat Kool, Mat Kool kawanku...
Saya suka aiskrim kegemaranku
Hujung minggu suruh Papa beli Selalu
Kalau takde Alisya nangis tersedu-sedu

Pagi Mat Kool, malam sempat lagi poww Papanya Tutti Frutti pula...
Anak oh Anak....

P/s : Perkongsian Menarik - Cara Meningkatkan Trafik Blog

14 comments:

  1. aiskrim yang boleh koyak kulit macam pisang tu ke?anak saya panggil aiskrim pisang..

    ReplyDelete
  2. nmpk sedap je aleesya makan hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. serius sedap..Papanya pernah makan

      Delete
  3. tnegok mula alisya yg 1st pic tu mcm menahan sengal jer..eheh..bestnyer tutti frutti,mlm2 cmni cerita psl bnde2 ni jdi lapar plak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hik3...tuhla,sayangkan anak ikut2kan

      Delete
  4. Ais krim yang perlu dibuka kulitnya macam pisang yer bro? Kalau yang jenis itu memang sedap.

    Yang terbaru kulitnya perlu dibuka secara berputar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah, yang tula..yang terbaru tu alisya kurang suka..

      Delete
  5. samalah macam anak saya ni fav aiskrim diaorang gak, dah dua hari dah pow saya tutti frutti, semalam turn adik, hari ni turn abang..demi anak...

    ReplyDelete
  6. mmg sedap dari kecil smpai skang.

    ReplyDelete
  7. Tgk muka elisya gambar 1st tu mcm eskrim tu masam je. Senyum tgk gelagat elisya

    ReplyDelete
  8. alooo sedapnya.. nak sikit.. :-)

    ReplyDelete
  9. ehhh...same laa fevret kite, alisya ! best buleh kupas2 kan ;)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails