March 3, 2012

I 'Won' LG Prada Phone from Celcom

Baruje pulang dari event Celcom Launches PRADA Phone by LG 3.0. Di event ini, ada dianjurkan contest "Gambar terbaik" bersama Prada phone dan hadiah untuk dua orang iaitu LG PRADA Phone yang bernilai RM2,299.


Inilah Pose yang dipertaruhkan
Yess, Yess, I'm One of the 5 Shortlisted Winners

Dup dap,dup dap, berdebar kencang jantung ini....



The Winner Is......
Not Me..I'm only the Finalist...
"Cekudal Face" , Huk3, I Almost "Won" LG PRADA Phone from Celcom

29 comments:

  1. Laah ingat menang td. Bikin gempak saja Hihiw

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhu..tuhla,kalau menang kan best

      Delete
  2. pehh handfon diee.. untungla jd finalist.. x pe nxt time ade rezeki len pulak ipad 3 ke.. wohoo

    ReplyDelete
  3. Aku yang menang... terima kasih Celcom.. Terima kasih LG Prada..!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. cish,cishh,sikit lagi ramalan ko nak menjadi kenyataan...huk3...

      Delete
  4. baru ingat nak ucap tahniah.hahaha..takpe2.belum rezeki lagi.pasni mana tau dapat lagi best

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpe2...hangitkan dulu,kot2 menjadi kenyataan pula?

      Delete
  5. lor... ingatkan dah dapat.. kantoi plak..

    ReplyDelete
  6. baru nak ucap tahniah jugak..hik3x..

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. huk3..tuh yang bertambah sedih tu..kalau tak finalist,kurangla rasa kesedihannya

      Delete
  8. Replies
    1. Nantikan entri pasal itu mb next week

      Delete
  9. hee...congrates gak...sbb dpt jd finalist...heee....nice pose~

    ReplyDelete
  10. moga2 ada rezeki eyriqazz nanti..amiin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin....manatau terkena tempias contest2 MZ...

      Delete
  11. Sekali pandang macam Pitbull pun ada bila diapit 2 anak dara. :-)

    ReplyDelete
  12. Boleh tahan gediknya Mat Petak ni.. ko dah ada gaya jadi model ni bro... hahaha

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails