April 28, 2012

Rindu Si Anak

 Alhamdulillah, bertolak dari Terengganu naik bas ekspress pukul 8 pagi, sampai di Kelantan pukul 12.30 tengah hari. Jalan agak jem juga dari Pasir Puteh. Abang Ipar sekeluarga dan Alisya datang jemput saya di stesen bas.

Lain macam pula keletah anak sulungku ditambah pula dia tengah demam chicken pox kini. Manjanya pelik semacam. Nak Papanya dukung selalu, nak tidur pun atas pangkuan Papanya @ Eyriqazz. Yerlah, dah lebih kurang 2 minggu saya tinggalkan dia, Isteri, dan Azim di kampung.
Alisya di Kelantan 2
Papa, Alisya nak tidur dengan Papa. Dah dua malam Alisya tidur dengan Mama tok & Abah Tok

Yup, kerana risau chicken poxnya berjangkit kat Azim so kena asingkan bilik tidur Alisya & Azim dan Mama. Rindu seorang Anak, boleh dirasai kelainannya kali ini , manjanya mungkin seorang insan bergelar anak sulung yang tau. I.e. Eyriqazz
 Alisya di Kelantan 1
Dialah permata hatiku…

Rindu si Papanya pun sama juga. Tiket flight tersangat mahal, nasib baikla adik pulang ke Terengganu. Balik terengganu dan ambil bas dari Terengganu. Terubat rindu dapat berjumpa Isteri dan anak-anak tersayang…..Muahhsssss……….

6 comments:

  1. Anak kesayangan memanglah manja. :-)

    ReplyDelete
  2. ala Alisya chicken pox ye..semoga cepat sembuh ye adik manja

    ReplyDelete
  3. kalau demam chicken pox memang tak selesa bagi kita apatah lagi budak2x kan.... anyway biasa la kan anak pompuan manja lebih ngan ayahnya...

    ReplyDelete
  4. Alooo sianya alisya.. Rindu sangat dia ngan papa dia..

    Moga alisya cepat sembuh..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails