June 1, 2012

Hanya di Terengganu

Hanya di Terengganu. Setiap kali saya tengok , saya akan lebih berhati-hati dalam memandu
Kata-Kata itu doa, kan?
Kalau 1,000 pemandu yang melalui dan baca, ianya pun dikira sebagai doa kan?
Tempat Jauh Lagi dikenang, Inikan pula tempat bermain...
"Ya Allah, Peliharakanlah Terengganu"

Entri berkaitan : 

P.s : Jauh perjalanan, luas pengalaman.

20 comments:

  1. Kalau dipantai timur sepanjang tepi jalan ada perkataan selawat Nabi.

    ReplyDelete
  2. Ya Allah, Peliharakanlah Terengganu - ketika malam ia disinari cahaya. dua tahun lepas ke sana..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila nak singgah terengganu lagi?

      Delete
  3. kat Klate adao juga papan tanda zikir sepanjang jalan..hehe

    bila lah nk singgah teganu ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jemput singgah bro..byk tempat menarik di terengganu

      Delete
  4. salam...entry ini menyebababkan rasa rindu pada negeri tercinta menyerbu di dalam dada...hampir 3 bln tak balik kampung.

    ReplyDelete
  5. salam kenal

    esok js nk blk kampung nun di terengganu...baca entry ni trus teringat kt kg...huhuu

    ReplyDelete
  6. Terperasan gak masa pergi Mydin MALL .... masa family trip di sana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa pandangan bro tentang terengganu?

      Delete
  7. pernah 2 kali je sampai terengganu. sekali KT, sekali Gebeng. Tapi memang betullah, kata2 tu doa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup..jemput ke terengganu lagi..Cuti Cuti Terengganu

      Delete

Related Posts with Thumbnails