June 25, 2012

Model Cookies On Air

Yiezaa, Kak Ina KL kini semakin mengembangkan sayapnya untuk Cookies sedapnya. Antara Model-model barunya yang bakal mempromosikan Cookiesnya sempena raya tak lama lagi :


Dari Kanan : Hilal On Air, Mat Joe Taukeh WWW dan Eyriqazz

Wahh, so korang, kalau nak tempah Cookies Kak Ina KL, baik tempah cepat-cepat. Macam hot cake niii.... Laris di pasaran...


P.s : Kak ina, 2 x 100 biji reservekan utk saya sempena raya nanti...Nak bawa pulang ke kampung..Alisya suka sangat...

14 comments:

  1. eh ehhh.. abam hilal ATAS UDARA ada laaa.. nak saaainnnnn!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sain atas sini tau... He3.. Wah retis on air turun mkn cookieslah..

      Delete
  2. Tanda-tanda bulan Ramadhan sudah hampir. :-)

    ReplyDelete
  3. aiseymen...tak dapat jumpa 3 orang duta kukis..kalau idak leh sign kontrak..hilal lambat sangat sampai..tak tertunaik hasrat di hati sumigigi nak jumpa retis onair ni

    ReplyDelete
  4. Ruginya gua tak dapat turun. Kalau tidak boleh gua mintak sign..

    ReplyDelete
  5. Wahhh..abam hilal pon ado..nak sainnnnn..nak sainnnn kat dada...wakakaka

    ReplyDelete
  6. Saya nak juga Cookies satu... hehehe..

    ReplyDelete
  7. hampah, semua nak sign hilal jer, aku pon model kukis jugak. damn sedap cookies itu...

    ReplyDelete
  8. wah ni boleh mintak sample dari kak ina.. ;)

    ReplyDelete
  9. wahhh iklan raya dah keluar ek...heheheee

    ReplyDelete
  10. dah lama tak makan cookies kakinaaaaaaaaaaa.aiseh lapar rasa terus ne!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Hidupkan Untuk Memberi