September 25, 2012

Alisya = Papa @ Kembar

Wifey eyriqazz selalu cakap, Alisya ni kembar eyriqazz. Selain wajah, banyak perangai Alisya ikut eyriqazz. Siap wife buat satu koleksi gambar-gambar Eyriqazz dan Alisya. Adushh, tersenyum dan ketawa seorang bila lihat gambar-gambar tersebut :

Water Moments
Papa, Sejukk!!!
Papa, betulke Uncle Kid dah taknak berblog?
Papa ni lambatla..Alisya dah siap satu entri

Taman Tamadun Islam

My Pinky Moments
Anak Manja Papa
Papa kena buli
Dalam feri ke Langkawi
Oreo Moments
Fuhh, fuhhh.... cepatla Papa

Balik kampung naik keretapi
Papa, kenapa Aiskrim Papa lagi panjang?
Cuti-Cuti Malaysia -Genting Highlands-
Hotel Seri Malaysia Ipoh

P.s : Anak-anak, anugerah yang tidak ternilai. .So, cepat-cepatla kahwin dan dapatkan anak.....

23 comments:

  1. Layan anak2 memang best...

    Gambar alisya letak bedak tue, sama cam anak aku... Mmg suka sangat main bedak.. He he...

    ReplyDelete
  2. memang pun eyriqazz kembar alisya
    bhahahahhaha ^___^

    ReplyDelete
  3. baca entry ini,terus rsa nak kahwin!.hahahaha.*tetiba...

    eca da nmpk gmbr ne smlm kt FB bro....teruja gila tgk gmbr bro dgn alisha 'on9' sesama.....xlama lagi akan ada kot eyriqazzJR.com :P

    ReplyDelete
  4. anak bapak.. hehehe
    biasanye pompuan akan rapat dgn ayah kan?

    ReplyDelete
  5. Orang tua kata kalau anak perempuan iras bapa akan lebih sejuk.:-)

    ReplyDelete
  6. Setuju Bro, anak-anak adalah anugerah tidak ternilai.. hargai anak2 anda. Jangan buang merata-rata.. hehehe

    ReplyDelete
  7. happy family...betul kata bro,anak-anak anugerah terindah..saya pun ada seorang anak lelaki..baru berusia 9 bulan...kadang-kadang stress di tempat kerja, bila pulang rumah buka pintu, tengok anak kita sambut kita..hilang semua stress tu...

    ReplyDelete
  8. seiras dua beranak nih :)
    alisya copy paste muka bro eyriqazz :)

    ReplyDelete
  9. hahahahahahaha...
    eyriqazz kejam...
    perlu la tertido kekenyangan....

    takpe...cam biase, ade lori ade bas... hohoho

    p/s: comel naaauuu alisya! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. muahahaaha... aku tergelak baca tajuk makcik nadot tu.. wakakakakaa

      Delete
  10. Tapi mata Alisya bulat mcm wife Eyriqazz la..hehe

    ReplyDelete
  11. Ahah.. anak bapak katakan?... Tak kemana tumpah kuah kalau tak ke nasi...

    ReplyDelete
  12. selain anak itu anugerah tak ternilai mereka juga penyeri suami isteri kan...?hehe

    ReplyDelete
  13. alooo memang banyak persamaan.. dan Nurul tgk Alisya lebih manja ngan Papa dia... sebab tu mama dia ckp kembar.. hehehe

    ReplyDelete
  14. papa alisya makin ensem.. apakah rahsianya? hahahhaaa

    ReplyDelete
  15. sorang comel yang sorang lagi ensem... heheeh..

    ReplyDelete
  16. Haha...kreatif betul jalan pebnderitaan ni..memang menarik..hahaha..memang doh anak-anak adalah anugerah yg tak ternilai..cepat2 buat anak ramai-ramai..hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Hidupkan Untuk Memberi