Weekend lepas, saya redeemkan voucher hadiah penginapan di Hotel Pyramid Tower. Hik3, siap bawa bapa/mak mertua, adik ipar, Isteri dan Alisya. The more the merrier kan? Ala, setakat nak merasa tidur je pun kan?
Hotel Pyramid Tower, bertaraf 4 bintang
2 katil Single ala Queen ..(Tompok2 coz kamera terkena air)
Toilet
Shower Room
Umm, bukan main suka lagi Alisya main suis automatik ni
Breakfast for 2 di Atrium are included.
Inilah breakfast ku..
Parking free for penginap
Wife, Alisya dan Keluarga gembira
Ini kali kedua singgah di Hotel Pyramid Tower. Kali pertama semasa MYSelangorStory. Puas hati, tapi kalau nak menginap sendiri memang tak mampula. Standard harga semalam RM200+ ...Umm, memang not within our budget.Thanks to Tourism Selangor, menang hadiah ni merasa juga bawa Isteri dan anak ke hotel ini. All of us are happy...
Sunway City Berhad sebelum ini pernah menaja Project Alpha Season 1 , program realiti top Bloggers di bawah Nuffnang. Walaupun kami ni tidakla sepopular Featured Blogger Project Alpha namun kami berbesar hati kerana Sunway City Berhad bersedia menaja MySelangorStory ini.
Selepas check in, sempatla ushar-ushar sekitar Sunway Pyramid, destinasi kami sekeluarga yang selalu kami kunjungi untuk shopping dan mencuci mata (for wifey la, terapi minda windows shopping)
Ice Skating turut disediakan di Sunway Pyramid ini (belum pernah mencuba lagi)
Video ber Ice Skating di Sunway Pyramid
Pemandangan dari tempat kami Lunch (wah, ada program di Sunway Lagoon, meriah nampak acara tarik tali)
Pemandangan yang cantik
Inilah Lunch saya yang turut ditaja oleh Sunway City Berhad
View yang cantik, suasana yang santai, what else you want ?
Terasa mahu terjun ke Sunway Lagoon saja (pernah pergi banyak kali ke Sunway Lagoon, pengalaman yang mengujakan)
Short Briefing dari Our Hot Mama , Emilia
Free And Easy for today (yippie, boleh buat apa saja harini after a quite hectic schedule for the past few days)
Menuju Kembali ke Pyramid Tower Hotel . Bolehla tidur-tidur satt..
Kemudahan Shuttle Bas yang disediakan (transportation adalah daya penarik/pemangkin untuk menarik perhatian pengunjung)
Enjoy Staying Here | Hotel Pyramid Tower
Hotel Pyramid Tower tempat menarik untuk menginap bersama keluarga Dekat dengan Sunway Pyramid Shopping Mall, Sunway Lagoon dan tempat menarik lain yang boleh dikunjungi sama Ramai pengunjung dari luar negara Kelebihan dan citarasa yang lain dari yang lain menjadi tarikan utama
P/s : Apa pandangan anda tentang Sunway Pyramid Shopping Complex ataupun facility yang disediakan oleh Sunway City Berhad ?
***Buat semua pembaca, diharap sudi mengundi Eyriqazz di SINI