April 1, 2010

Terjah | Teratakarmo Mengganas Di Medan SEO

Teratakarmo Nama blog diberi
Orangnya hensem Jambu Sekali
Kalau tak percaya boleh tengok bawah Ini
Sekali tengok terus tergoda hati


Teratakarmo Mengganas di Medan SEO


Inilah salah seorang pemenang Contest INI. Seperti dijanjikan dia ni akan diterjah. Namun, mood agak Ke Laut dan ke busy an melanda bila Alisya demam ni. Jadi, kasi korang sentap dulu dengan Amukan Teratakarmo. Dia akan diterjah juga (ni preview je dulu) . Jadi, inilah preview amukan dia :

Teruja tak Tengok ( Katanya Penangan Din Beramboi)

Setakat Pukul 10 Malam rasanya
Badrul Muhayat Kantoi di tempat pertama ( BeautifulNara pun kalah ni)

Cukupla dulu. Mood masih Ke Laut. Jadi, korang terjahla dulu Abang yang nampak muda ni. Umur dah 50 tahun tapi nampak macam 40 tahun kan? Hak3, jangan marah.

Terjah sini :

Janji akan tetap ditunaikan. Ini hanyalah selingan dulu. Nanti saya kasi pandangan peribadi camne  JAI boleh mengamuk di medan SEO ni dan cara untuk mengamuk juga melalui pembacaan dan pengalaman sendiri + pandangan peribadi pasal blog dia ni. Tunggu ya.

P/s : Amcam, teruja tak ? No wonder blog Entertainment mudah dpt hits ribu-ribu. Kalau anda berminat dan kena caranya, bukan setakat 1,000. 5 ribu pun boleh dalam tangan. Tengoklah bro JAI kita tu, itu baru beberapa entry camtu. Kalau ada 10 entry sebulan masyuk camtu?

Fikir-fikirkan lah...Tepuk dada tanya selera...

TERJAH TETAP TERJAH....

Awas, walaupun saya semakin kurang meninggalkan komen di blog anda, anda turut diperhatikan.

P/s :Sedang berfikir kekerapan untuk menerjah seminggu.Apa pandangan anda?Kalau saya menerjah 2-3 blog seminggu ok ke? Ataupun kerap sangat? Bercadang nak buat terjah dan publish di waktu malam, ok tak?

4 comments:

Related Posts with Thumbnails