July 30, 2010

Bermain Water Polo di Port Dickson



Photobucket
Pandang dan Lihatlah
Photobucket
Goalkeeper Mantap
Photobucket
Kejar Kejar
Photobucket
Ramai Defenderku
Photobucket
Meh Eden Tangkap
Photobucket
Siapa Mahu terbang dalam air tu
Photobucket
Baling Sini
Photobucket
Cptlah Baling
Photobucket
Mana Bolanya?
Photobucket
Bertukar Jadi Dedender Pula
Photobucket
Sana-sana takde orang jaga

P/s : Best juga main Water Polo ni kan? Gambar diambil ketika Family Day di Port Dickson .

18 comments:

  1. kalau maen kat laut lagi
    penuh cabaran kan...? :)

    ReplyDelete
  2. memang seronok kan main ramai-ramai pas tu dapat mengeratkan hubungan

    Tudung Mana Anda Suka?

    ReplyDelete
  3. Eyriqq mesti x pandai berenang..tu pasla main polo air jer...hak3

    Sumijelly.com

    ReplyDelete
  4. betul ker sumi? eyriqazz tak pandai berenang... hehehe

    ReplyDelete
  5. cam sonok je tgk dewasa men air..hehehe

    ReplyDelete
  6. akak sokong kata sumi tu..dia memang kaki bangku..

    ReplyDelete
  7. @@ku d! sin!e :fuhh,susah jugak nak main kat laut tu

    ReplyDelete
  8. @Sharinginfoz:betul,betul,betul

    ReplyDelete
  9. @Sumijelly:hak3..pandai sumi...berenang tak pandai,menyelam pandai...kih3..

    ReplyDelete
  10. @maslinamansor:betul2..tak pandai berenang..tgk orang berenang je..hik3

    ReplyDelete
  11. @kak ina kl:hik3...dari tak pandai berenang ke kaki bangku pulak?hik3, bukan setakat kaki bangku akak, kaki bola, kaki ayam, suka suki,kakiku...hak3..

    ReplyDelete
  12. water polo buatan tempatan.
    mati2 aku ingt mmg ade.
    ahahaha.

    ReplyDelete
  13. @Sidratul Muntaha:buatan tempatan pun ada yang berkualiti juga..hik3

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Hidupkan Untuk Memberi