August 31, 2010

Berbuka Puasa di Restoran Bistro Qaseh Anjuran BeautifulNara.Com

Hari Ahad yang lepas, 29 August 2010 saya dan keluarga telah menghadirkan diri untuk Majlis Berbuka Anjuran BeautifulNara.Com yang diadakan di Restoran Bistro Qaseh, Section 13, Shah Alam. Selepas agak sedikit sesat akhirnya kami sampai di Destinasi yang dituju :



Bersama BeautifulNara dan
JE JAI


Sibuk BangNara melayan peminat yang hadir (hik3)

Antara Juadah Yang dihidangkan

Selera Kampung

Santapan Kami Sekeluarga
Isteri Senyum Gembira
Alisya Pun nak Makan

Best Lah Papa, nanti datang lagi ya?

Review saya, boleh tahan masakan di sini dan berbaloi dengan harga buffetnya iaitu RM19.80 (Bang Nara tak sponsor tau, hik3 ) , juadah dan makanan kampung pun pelbagai, rasanya boleh tahan, kuih muih, dan pelbagai juadah turut dihidangkan. Saya kasi Rating 7.5/10 untuk Restoran Bistro Qaseh/ Air Tangan Ibu ini. Yang penting dapat mengeratkan hubungan sesama kita kan di bulan Puasa Ini kan?


Bang Nara bersiap sedia untuk Cabutan Bertuah

Salah seorang pemenang Cabutan Bertuah

Bergambar Kenangan 

Thanks BeautifulNara kerana menjemput, next year adakan lagi ya? Saya suggestkan buat di Restoran Ayam Penyet pula, juadahnya memang Marvellous dan best. Bro pun dah boleh la bersiap sedia mencari Sponsor ya, boleh la next time makan percuma , hik3...

Oh ya, kalau anda mahu singgah, inilah Alamat Restoran Bistro Qaseh ini :

Alamat: 2, Jalan Boling Padang F, 13/F, (Blkg Tesco Xtra), Seksyen 13, Shah Alam, Selangor (landmark opis syarikat Upin Ipin Les Couspoque tue )

P/s : Tunang Bang Nara sudah kasi tarikh kahwin mereka tahun depan. Wah2, tentu meriah kan? 

5 comments:

  1. wah..eyriq & family berbuka kat luar la dua hari berturut2 yer..

    ReplyDelete
  2. Salam Bro, Best Nye... Ingat Nk Pergi.. Tapi, Time Tu Kena Berbuka Kt Umah Mertua.. Xdpt Nk Join.. Time Pergi Kat Restoran Tu, Bro Tak Nmpk Ke Ada Buang Bayi Kt Tepi Jalan.. Btl2 Kt Simpang Nk Masuk Kt Restoran Ini, Waktu Dan Hari Yang Sama.. Bro Bleh Cek Kt Entry Terbaru Saya..

    Gambar Kejadian Buang bayi Seksyen 13 Shah Alam

    aReaL

    ReplyDelete
  3. ritu nk pegi gak tetibe tpaksa cancel sbb hujan huhu...

    Emas Ganti Duit Raya ?

    ReplyDelete
  4. wah! siap berkhemah2 lagik tuh... BangNara mcm praktis utk kenduri plaks... ehehehhe.... kalo x krn blk kg, sudah kujuin... hope nextime BangNara buat lagikkk....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails